{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At finde dumbo og rex til salg.
  • #1   23. jun 2011 Jeg har faktisk søgt hele vejen fra Nordjylland (Løgstør) til Ølsted, Nordsjælland, da jeg skal den vej på lørdag.
    Fandt to, men den ene trak i land igen, og den anden havde solgt dem samme dag. Men ellers har jeg ingen kunnet finde.


  • #2   23. jun 2011 Tror det er lidt svært i de farver hvis de både skal være dumbo og rex. Men det er vel bare at kigge hele danmarks opdrættere igennem for planlagte parringer og se smiley

  • #3   23. jun 2011 Det skal gerne være en rex og en dumbo :o)
    Har kigget en del igennem, men intet at finde. Men ja, det gør det nok ikke bedre når det også skal være i bestemte farver.
    Cinnamon ville jeg også gerne have fingre i - Men dem synes jeg generelt aldrig man ser.

    (går naturligvis op i temperament og heldbred frem for farve - Det kunne godt lyde som om at jeg ville tage alt med den rigtig farve hehe)


  • #4   23. jun 2011 Var da også sikker på det du gik op i det først smiley

    Men du kan evt. slå annoncer op på diverse fora med rotter og skrive hvad du søger - der er f.eks nogle opdrættere der først laver kuld når de har nok på ventelisten.

    Jeg ved der er en opdrætter der vidst har et cinnamon kuld på vej.


  • #6   26. jun 2011 Altså Champagne og Amber er nok 2 farver du ikke for særlig nemt ved at finde da der desværre ikke er så mange i omøb her i DK smiley

    Fawn og Beige burde være lidt nemmere at få fingerne i, og som KungFu Rats siger så kommer der forhåbentlig ikke til at gå alt for længe før jeg selv laver både fawn og beige smiley


Kommentér på:
At finde dumbo og rex til salg.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce