{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Tyndere' og Tyndere' marsvin. :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har et marsvin ved navn Charlie.
Han er 1 år gammel. smiley

Men altså.. Charlie begynder', at blive mere og mere tynder, +den åbner ikke så meget sine øjne længere, og sidder bare hele dagen + Den drikker ikke så meget..

Der er - Lige blevet moret ud.
& den for: Piller (C-vita. og sådan).. Mælkebøtter, brød, nogle gange gulerodder og æbler.

Nogle der ved hvad der kan være galt med den. smiley
Er meget bekymret nemlig. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyndere' og Tyndere' marsvin. :(
  • #1   5. jun 2011 Den kan have problemer med nyrene, det kan marsvin godt få og så drikker de meget. Der kan også være andre ting galt og derfor bør du tage den til dyrlægen og få den tjekket.



  • #2   5. jun 2011 Den drikker altså ikke meget,
    den drikker meget lidt. smiley

    Men tak, snakker med far om dyrelægen. smiley


  • #3   5. jun 2011 Generelt set er der i hvertfald noget galt når marsvinet bliver tyndere og tynderer.

  • #5   6. jun 2011 Det kunne godt lyde til at være tænderne, som Rollos siger.
    Og så skal marsvin altså ikke have brød.


  • #6   6. jun 2011 Taja knækede en tand mit gamle marsvn
    og hun kunne så ik spise hende foder og hun bliv oz tyndere og tyndere og jeg sad så til sidst og tvangs foldrede hende smiley

    men skynd dig og tjæk tænderne!!!


  • #7   6. jun 2011 jeg prøvede at bløde hendes mad op og at tvinge hende til at æde det og gav hende massere salat gras persille

  • #9   7. jun 2011 fordi det meget godt li at spørge andre om det noget de kender til og om de har gode råd hvis det nu ik er noget slemt smiley
    og hvis folk ik ved hved hvad det er og man ik syndes det hjælper det de siger så kan man gå til dyrelæge:)

    istedet for at bruge mindst 500kr på at få at vide det går over om ca en uge regner de nok med


  • #11   7. jun 2011 Rollos: Det har også slået mig. Og jeg synes mange af dem også er dem, der tidligere har sagt, at de vil avle og ikke har problemer med at skulle betale flere tusinde hvis hunnen ikke kan føde og de må til dyrlægen søndag aften. Mens de samtidig hellere vil spørge folk herinde end tage det til dyrlæge når det er sygt.
    Jeg synes det er en rigtig kedelig tendens.


  • #13   8. jun 2011 hør her jeg for står jer godt det ik fordi jeg er i mod jer syndes bare ik overdriver lidt du går jo heller ik selv til læge med det samme hver gang du bliver en smule forkølet vel?

    jeg ser det som hvis dyret ik ser ud til at lide og det gar det godt så li vent en dag eller to og se om det går over og så kan man spørge andre til råds og hvis ik så kan man gå til dyrelægen

    men hvis dyret ser meget skidt ud som foreksempel ik vil spise eller man kan se det har ondt skal det til dyre lægen med det samme


  • #14   8. jun 2011 Marsvin er bytte dyr og vil gøre alt for at skjule at de er syge. Derfor kan du ikke regne med om de ser ud til at lide eller ej.

    og den med vi mennesker ikke selv går til lægen bare lige for lidt forkølelse. Nej men vi kan selv vælge det kan marsvin ikke.



  • #15   9. jun 2011 Anja C: problemet er jo også Anja at når vi er syge, ved andre som reglt hva der er gal fordi vi kan kommunikere med andre mennesker, hvis det er en alm sygdoms, så ved vi som reglt hva vi ska gøre.
    Men vi kan altså ikk snakke med dyrene, derfor ved vi ikk hva der er galt med dem, et dyr der ikk vil spise især hvis der er gået over 2-3 dage er bare min logik der siger afsted til dyrlægen(hellere end gerne før), det kan jo være alt fra tænde, til forstoppelse eller noget helt andet, en marsvins mave kan ikk tåle at der ikk er noget i maven meget tit, så hvis det er ska den evt tavngsfodre med sådan noget der vist bliver kaldt pasta ( i en tube) som man får hos dyrlægen.

    Dën skönne ëjer äf 3 DYR! smiley *: så hvis du ikk har set den spise sine piller og for den sag skyld heller ikk spist hø, så er det bare afsted til dyrelægen.:)


  • #16   15. jun 2011 ja det giver jeg dig oz rat ik det er aldrig helt godt hvis den ik spiser smiley



Kommentér på:
Tyndere' og Tyndere' marsvin. :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce