{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.049 visninger | Oprettet:

Dårlig undskyldning for salg - trist! {{forumTopicSubject}}

Nu støder jeg efterhånden på flere og flere annoncer hvor salgsgrunden er:

<b> "Jeg har valgt at satse på hoppen, så derfor sælges....."</b>

- Det er da ikke nogen grund til at sælge det dyr man købte for 2-3 år siden og dermed tog ansvaret for den. Man sælger ikke bare sin kanin fordi den ikke kan hoppe- eller jo det gør man så åbenbart.... Trist.


<b>"Jeg har fået for mange kaniner så må skære ned.,..."</b>

- HVORFOR købte du så alle kaniner, hvis du ikke kan overskue det alligevel? Jo jo, det kan ske at man mister jobbet, virkelig ER nødt til at flytte eller 1000 andre ting. MEN nu er der jo ikke SÅ mange voksne der bare anskaffer sig dyr uden at tænke over det, desuden er det mest børn jeg støder på. Men så tænker jeg bare, hvor er forældrene henne i det her? Amen altså...


<b>"Vi passer ikke sammen ikke sammen...."</b>

Jo, det kan da ske at kemien bare OVERHOVEDET ikke er der. Men der er forskel på kaninerne og hvordan de hopper og jeg <i>tror</i> at mange glemmer det. Alle mine kaniner hopper forskelligt og det kan være svært at finde ud af hvordan hver enkelt kanin skal behandles... Meeeeen, den må folk sgu lidt længere ud på landet med.


Synes simpelthen der er så mange børn der sælger ud af de voksne og kommer med alle mulige mærkelige og ubrugelig grunde og derefter køber en masse små søde kaniner unger, men hov! Kemien passer ikke sammen, den kan ikke hoppe eller jeg har ikke plads alligevel, hvorefter de så bare køber en anden...
Amen altså!
Og ja, jeg er selv et barn - eller noget :b - men jeg sælger sgu ikke bare mine dyr, fordi den ikke gør eller er som jeg vil have.

Bare et surt opstød herfra. Beklager for evt. tastefejl. smiley
Skriv gerne hvis du er enig/uenig eller har noget at tilføje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig undskyldning for salg - trist!
Kommentér på:
Dårlig undskyldning for salg - trist!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce