{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

INFOMAIL TIL STÆVNET DEN 19 / 2 - 2011 {{forumTopicSubject}}

Hey alle kaninhopmennesker smiley

En lille informations mail, til alle jer der har tilmeldt til mit stævne den 19 / 2 - 2011 i Hedehusene..
Da vi bliver mange mennesker og mange kaniner, vil der være nogle regler der skal overholdes, da jeg stiller mit hus til rådighed, og gerne vil have det i fin stand tilbage når alle er gået..
Der vil ikke kunne parkeret oppe ved huset, det vil sige at alle bilerne skal holdes ude rundt om den store fodboldbane, inden man kører ned til mig. smiley
Da jeg ingen halvtag har rigtig, bedes man selv tage evt regnslag med, hvis vejret bliver dårligt, eller stille dem i bilen.
INGEN undtagelser for indekaniner, da min mor er multiallergier, skal alle kaniner befinde sig udenfor. Derfor må man blandt andet heller ikke plukke ens kaniner, det vil jeg gerne have bliver overholdt, for det er noget der skal respekteres...

Da vi bliver mange mennesker og kun en dommer som har været så sød at gerne ville dømme alle klasserne, skal I være gode til at hjælpe, og det er både med pindeopsætning, og tidstager, sekretær m.m.. Det er også vigtigt at I tager hensyn til dem der hopper, og det betyder at der vil blive lave fremhopningsbaner, og måske en enkel til opvarmning...
Det er utrolig vigtigt at i ikke tager jeres kaniner ud for tidligt, og hvis der er nogle der er før jer på listen, at I så er gode til at give dem plads.. smiley

Det vigtigste er bare i kommer med et godt humør, og der er god stemning til stævnet, for uden alle de forekommende regler kan stævnet ikke afholdes..

Stævnet stater klokken 9.00 og man på komme og varme op fra klokken 8.30.

Der er ikke mulighed for at købe mad, men SuperBrugsen og Shell ligger 3 minutters gang derfra..


MVH Camilla Ankerstjerne - Glæder mig til et fedt stævne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INFOMAIL TIL STÆVNET DEN 19 / 2 - 2011
Kommentér på:
INFOMAIL TIL STÆVNET DEN 19 / 2 - 2011

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce