{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Stakkels nobel igen igen {{forumTopicSubject}}

uhhh jeg ved godt at jeg har haft mange indlæg om min Nobel nu og hans helbred, men nu er den desværre gal igen og jeg er desværre i vildrede om jeg skal indlægge ham igen eller lade ham få fred?
Nobel kom jo desværre i sommers, hvordan ved vi ikke lige, jeg har en teori om at han havde slået ryggen op i kanten af sit hus. Nobel havde ihvertfald fået en væskeansamling der trykkede på rygraden af ham, han var derfor indlagt i 5 dage med dræn i ryggen og antibiotika.
Nobel blev igen frisk, men var ikke så livlig efterfølgene som han havde været, men dyrlægen kunne ikke finde noget galt med ham efterfølgene, så vi regnede nok egentligt bare med at han skulle hjem og have noget fred.
Nobel blev faktisk næsten helt sig selv igen, dog løber han ikke så meget rundt som han gjorde før ulykken, men nu er den så gal igen, Nobel har tabt sig meget, han plejede at veje 1070 g ca, men er nu nede på 765g. Vi har været til dyrlægen og blive tjekket for orm og ligne, men dyrlægen kunne ikke finde noget galt med ham, og herhjemme spiser han lidt men ikke lige så meget som han pejer, og han har fravalgt meget af foderblandingen.
Han er nu blevet meget mere stille og sidder for det meste bare i sit hus, uden at kalde på sine damer eller charme som han plejer.
Nu er mit dilemma så lidt om jeg skal lade ham indlægge hos dyrlægen igen og prøve at finde ud af hvad der er galt med ham nu eller om jeg egentligt bare skal lade ham få fred ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels nobel igen igen
Kommentér på:
Stakkels nobel igen igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce