{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn og kaniner
  • #1   31. jul 2017 Først spørg dig selv - vil JEG have kanin? For det er dit ansvar, også at sørge for at den bliver nusset nok med og kommer ud og røre sig, kaniner er ikke lavet til bare at sidde i et bur det meste af dagen smiley
    Kaniner skal heller ikke gå sammen, så vil du kun have et bur, så skal i ikke have 2 kaniner nej smiley


  • #2   1. aug 2017 Efter min mening skal I holde jer til 1 kanin. Børn skal være over 7 - 8 år, før de forstår, hvordan man behandler en kanin, og mange mister interessen for den hurtigt. Hvis den ældste evt. kunne hoppe lidt med den, ville hun måske få et tættere bånd til den. Den mindste er efter min mening for lille til at være sammen med kaninen uden opsyn.

  • #3   2. aug 2017 Jeg vil også sige som Esn, at du skal spørger dig selv først - vil jeg have kanin. For det er jo dit ansvar. Én kanin kræver minimum 9 m2 at være på hele tiden. Måske lyder det af meget, men kaniner kan udvikle mange sygdomme efter 6 måneder i bur. Og så er det også bedst at have to kaniner. To kaniner vil aldrig kunne fungere i ét bur. Det vil en kanin heller ikke. Man skal tænke sig RIGTIG godt om før man anskaffer sig en kanin. Jeg vil foreslå dig at læse hjemmesiden kaninhåndbogen.dk hvor der er en masse gode informationer om kaniner smiley

  • #4   4. aug 2017 Hejsa

    Vores børn var 8 og 6 da vi fik vores 2 kaniner -der bor ude i hvert sit bur. Kaninprojektet er i stor grad mit ansvar - børnene vil gerne nusse og kæle kaninerne, men alt det praktiske arbejde ligger hos mig. Jeg inddrager dem i det omfang jeg vurderer de kan dvs. den store på snart 10 kan godt hjælpe med at rense bur og have ansvar for at få fodret, men jeg skal tjekke med hende. Den yngste synes bare, at det er hyggeligt med en kanin. Så ja overvej om du vil det de næste 5-6 år eller mere. Vi har 2 og skal nu investere i at få begge neutraliseret - men det har vi vidst hele tiden. Vores er ude, men du kan godt have 1 indekanin. Held og lykke med det.


Kommentér på:
Børn og kaniner

Annonce