{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Kaniner inde om sommeren?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en kanin som bor udenfor og har taget den ind nogle gange om sommeren men må man det er det for varmt for kaninen eller gør det ikke noget når det er om sommeren. Når hun har været inde har hun ikke vist nogle tegn på hedeslag, men er stadig i tvivl fordi mange siger at man aldrig må tage en kanin ind om vinteren gælder det også om sommeren??🐇🤞håber på at få nogle svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner inde om sommeren??
  • #1   27. jun 2017 jeg tror godt du kan tage den ind - men prøv evt lidt ad gangen og se, om den ser ud til at få det for varmt.

    Det med om man ikke må tage kaniner ind om vinteren er pga. at de hvis de går ude får en tykkere pels i løbet af efteråret end indekaniner, derfor kan de få det alt for varmt. Pelsen smider de jo igen, når vejret bliver varmere, så den er ikke så tyk om sommeren. Hos os går vores kaniner ude, men de kommer ind og bliver nusset om vinteren - men ikke alt for længe ad gangen.


  • #2   27. jun 2017 Mange tak for svaret. Er virkelig glad for at vide det nu, og når jeg tager hende ind har hun det ikke varmt så tror godt hun kan tåle det så.

  • #3   3. aug 2017 Jeg tror kun det er om vinteren at man ikke må tage dem ind. Her er et par ting du kan gøre for din kanin udenfor, så den ikke får det for varmt:

    - Put et håndklæde i køleskabet og lig det ind i kaninens bur (det må ikke være for koldt. Bare køligt).
    - Find en drikkedunk eller vandflaske, fyld koldt vand i, lig den i fryseren, tag den ud og pak den ind i et lille håndklæde så kaninen ikke ligger direkte op ad den. Så kan kaninen ligge op ad den inde i buret.
    - Husk at kaninen altid skal have adgang til vand, hele tiden. Kaninen får nemmest vandet hvis det er i en vandskål.
    - Ud på græs er en god idé. Indhegn haven og lad den løbe frit rundt. Husk at den skal have mange steder hvor den kan være i skygge. Og husk også at fjerne giftige planter.


  • #4   13. apr 2018 Vores er inde om sommeren, og engang imellem om vinteren bare ikke lang tid.

Kommentér på:
Kaniner inde om sommeren??

Annonce