{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Min gamle rotte.. {{forumTopicSubject}}

Min kære Nuller er ved at blive ret gammel, og er itvivl om det er ondt at hun stadig lever, for hun har en byld, tror jeg det er, men kan ik rigtig se om hun lider af det, for hun spiser og er glad for at se mig, men bevæger sig dog langsomt, og virker lidt sløv i det..
ville bare høre om der nogen der havde en mening om hun måske skulle få lov til at hvile i fred, eller om hun endelig nok har det fint..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min gamle rotte..
  • #1   5. dec 2010 Hvor stor er bylden?
    - Havde en rotte, hun blev aflivet på grund af en knude i siden af maven.

    - Det er 100% op til dig selv om du vil lade den leve eller ej, hvis den ikke lider eller har ondt, ville det være synd at aflive den, efter min mening.


  • #2   5. dec 2010 Ja selvfølelig rigtig nok, men ved bare ikke om det at hun går langsomt er fordi hun måske har ondt..
    Bylden er lidt stor og er under forbenet..


  • #3   5. dec 2010 Hvis den sidder under forbenet, er det højest sandssynligt en mælkekirtelknude.
    Det er ikke unormalt for gamle hunner at få disse, og de er som udgangspunkt harmløse.
    De gør som regel heller ikke ondt.
    Hvor gammel er din hun?
    Med alderen går alting jo lidt langsommere.
    Går hun alene? For burkammerater kan nemlig være med til at holde hende igang og fx hjælpe hende med at holde sig ren.


  • #4   5. dec 2010 Ved ikke hvor gammel hun er, jeg fik hende i en dyrehandel hvor jeg var i praktik, og de vidste det ikke, og hun har lige fået en burkammerat idag, og hun synes det er lidt underligt, tror hun har været alene rigtig længe i den dyrehandel hvor hun var før..

Kommentér på:
Min gamle rotte..

Annonce