{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ferie pasning af huskanin
  • #1   20. mar 2017 Nej, vi har familie som gerne vil passe. Men jeg ved der er folk, der tilbyder feriepasning smiley

  • #2   22. mar 2017 Guldborgsund kaninhjem tilbyder indepasning.
    Vi kører fra Vestegnen og hele vejen derned fordi Marie Louise er fantastisk.
    Hun har også kaniner som hun har i pleje når nogen ikke har behandlet deres kanin ordentligt og samarbejder med dyrlægen i Guldborgsund. Hun har også kaniner m særlige behov og har en enorm kanin-viden.
    Du kan være sikker på at din kanin bliver passet ordentligt.
    jeg har en kanin m særlige behov og når jeg er ude at rejse så kan jeg slappe af for jeg ved Marie Louise gør alt så Nico også får ferie og bliver forkælet.


  • #3   23. mar 2017 Lyder som et dejligt sted at få passet kanin:) vi bor dog i Odense så det er noget en rejse til Guldborgsund...

  • #4   24. mar 2017 ja og broen er ikke billig
    vi har 120 km hver vej men min kanin kan ikke passes af en ung pige så vi vælger den lange tur og tager eget bur med
    der er flere piger som selv har kaniner som tilbyder pasning men dem jeg har fundet der er det kun ude-pasning.
    i odenses omegn kunne der måske være nogen hvor du kunne leje en boks i stalden hvor din kanins bur kunne stå og så kunne han have boksen som udeareal.


Kommentér på:
ferie pasning af huskanin

Annonce