{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Gør ham til kælekanin igen {{forumTopicSubject}}

Har givet min 1,5 årige kanin lov til at gå rundt i stuen, ved st jeg åbner buret.
Efter jeg fandt på den idé, er han begyndt ikke at ville holdes i mine arme så jeg kan kæle med ham, han skynder sig bare ned og det gør ondt hvis hans klør lige rammer mig når han hopper af mig.

Forleden dag fandt jeg også en del lorte gemt i tæppet dog kun i et hjørne, så har prøvet i en periode at lade vær med at lukke op for buret så han kan komme ud, men så han bare begyndt at stampe en hel del...


- Hvad skal jeg gøre for at få ham til at kunne lide at være i mine arme igen og blive kælet med???

PS. Han får også lov til at komme ud engang imellem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør ham til kælekanin igen
  • #1   22. feb 2017 Jeg ville acceptere at det ikke er noget han gider. Mange kaniner gider ikke holdes/løftes på.
    Min egen er lige sådan. Hun vil rigtig gerne nusse, men det skal foregå ved at hun sidder på gulvet ved siden af mig, hun vil IKKE på skødet og det er helt fair smiley


  • #2   23. feb 2017 min erfaring er at det er svært hvis ens kanin er begyndt at bruge et hjørne af stuen/hjemmet som toilet. en løsning er at sætte et toilet der. jeg har købt en enkel kattebakke uden kant og lagt savsmuld og hø i.
    ellers skal du konsekvent fjerne lort og evt tis så lugten fjernes.
    min kanin gjorde dette trods han var kastreret


Kommentér på:
Gør ham til kælekanin igen

Annonce