{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.727 visninger | Oprettet:

Daniel  S
Daniel S
Tilmeldt:
12. mar 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Frosne kaniner til hundetræning {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg beklager, hvis det jeg nu skriver måtte støde nogen, men jeg forsikrer om, at det jeg spørger om er ganske normalt inden for hundetræning.

Jeg ville høre om der er nogen herinde der har nogle hele frosne kaniner til salg. Altså døde kaniner der er lagt i fryseren med pels og det hele.

Jeg skal have trænet en jagthund og til det formål er jeg interesseret i kaniner fra helt små størrelser op til 4kg.

Jeg bor nord for Skive i Nordsalling, så tilbud tæt herpå har interesse.

Er der evt. nogen der kender en avler i området der plejer at sælge til hundetræning, modtages kontaktoplysninger med stor tak.

På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frosne kaniner til hundetræning
  • #1   14. feb 2017 Da jeg avlede til udstilling, gav jeg de unger væk til hundetræning, som jeg ikke kunne sælge.
    Skriv eller ring rundt til de forskellige avlere i nærheden, mon ikke de har lidt i fryseren, ellers får de det i hvert fald til sommer smiley


  • #2   14. feb 2017 Ellers prøv slagtergrupperne på facebook.
    - Eller Kaninlivgruppen, er lige den kaningruppe jeg kender hvor jeg godt ville turde spørge.

    Folks tilgang er jo lidt forskellig, om der er ramaskrig over den slags eller om det er noget de bruger.

    Kan du aflive selv, er der måske mere at hente der? Jeg har fået aflivet en del kaniner, mod at folk så bruger dem til f.eks. jagt eller andet.
    - Men uden at jeg gav noget eller de gav noget smiley


  • #3   14. feb 2017 Altså jeg har en løvehoved der kunne bruges til det - hvis man altså kan finde én til at aflive. Hvis vi ser bort fra at hun befinder sig i 6760 Ribe.
    Men jeg har også set at avlere får de unger de ikke kan komme af med, aflivet og så brugt til jagt f.eks, så det burde ikke være umuligt.


  • Daniel  S
    Daniel S Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   15. feb 2017 Hej alle

    Tak for svar.

    Jeg er uddannet inden for dyreredning og har jagttegn, så jeg har kompetencen til selv at aflive, så hvis der skulle være nogle brugere med kaniner til formålet i mit nærområde må I meget gerne tage kontakt.


Kommentér på:
Frosne kaniner til hundetræning

Annonce