{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mit hamster bløder
  • #1   23. jan 2017 Find en anden dyrlæge straks!


  • #2   23. jan 2017 Det kan jeg ikke min mor siger vi skal vente og se hvordan hun har det i morgen

  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Svar: 7
    #3   24. jan 2017 Sådan noget venter man ikke på normalt.. Et dyr der ikke gider mad, og ikke engang vil åbne øjnene er som regel et dyr der ikke har det godt. At hun samtidig bløder er endnu værre.

    Afsted med hende, alt andet er uansvarligt. Og som nævnt - find en anden dyrlæge hvis personen ikke har kompetencer til sådanne smådyr.


  • #4   24. jan 2017 Min mor siger at vi skal vente og give hende lidt tid før vi ringer

  • #5   24. jan 2017 Sidste gang hun havde det gik det over men hun gider ikke vågne eller spise noget

  • #6   24. jan 2017 Sådan noget venter man ikke på - hvis ikke gider bruge penge på dyret så afliv den - for det er det mest humane.

  • #7   24. jan 2017 Når man har dyr tager man ansvar for dem, og da du er under 18 så er det dine forældre som har ansvaret - man ser desværre så ofte nogle her inde skrive lige som nu...

    Hvad havde du forventet vi kan gøre? Vi er ikke dyrlæger og kan ikke tilse dyret, men ud fra hvad du beskriver så er det altså ét smut forbi dyrlægen. Når de ændre adfærd som du skriver så er det altså noget galt. Så venter man ikke og ser tiden an.

    Det er også imod loven at lade dyr lide, men ak ja det er ikke sådan når forældre gør ét og børene står som lus mellem to negle.

    Dyr skal ikke bløde eller ændre adfærd, og gør de det så smutte man forbi dyrlægen uanset hvad. (heller én gang for meget, end én for lidt!)


  • #8   24. jan 2017 Vi var forbi dyrelægen i dag og der var ikke noget at gøre de aflivede hende😢 Men jeg kunne godt regne ud at hun ville blive aflivet😭

  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Svar: 7
    #9   24. jan 2017 Godt at i kom afsted, og trist med udfaldet.. Aldrig sjovt at sige farvel til noget man holder så meget af.. Det er aldrig en følelse man vender sig til tror jeg..

Kommentér på:
Hjælp mit hamster bløder

Annonce