{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning -Kanin-
  • #1   9. nov 2010 BM!

  • #2   9. nov 2010 Jeg har lært Joey at komme når jeg kalder. Egentligt var det ret let da hun er meget tam og desuden er total vildt med Best For Kids. Hun har altid løbet løs i haven stort set fra da vi fik hende, og når jeg gik rundt derude fulgte hun efter mig. Når hun så skulle ind satte jeg mig på hug og hun løb hen til mig. Så fik hun en godbid smiley

    Desuden har jeg også lært hende at stå på bagbenene og snurre rundt om sig selv, begge ting også med hjælp fra Best For Kids-godbidder smiley


  • #3   9. nov 2010 - Glemte lige at skrive at jeg selvfølgelig kaldte hendes navn når hun skulle ind også, for at hun fangede den smiley

  • #4   10. nov 2010 Det er ikke alle kaniner der kan trænes. Mine trænede jeg på samme måde som man træner en hund. Det kræver dog lige lidt ekstra tålmodighed og mange gentagelser.
    Jeg kunne mærke at min hankanin havde meget energi og var kvik i det. Han havde det også med at lunte rundt efter mig i huset, men problemet var når han havde gemt sig,og jeg ikke kunne finde ham. Så ville kalde komandoen være smart.
    Jeg startede med at finde en godbid som han ville gøre alt for banan og havregryn er det herhjemme og noget som kun bliver brugt til træning.. Tog ham med ind i et lukket rum. Min kæreste holdt ham ca 1 meter fra mig og når han slap kaldte jeg Mumle i en lys og glad stemme, så kom han og fik godbiden og ros. Efter noget tid udvidet vi afstanden og senere hen kunne jeg sidde i et helt andet rum og kalde. Men det kræver at man er god til at aflæse sin kanin og ikke stresse den yderligere. Korte øvelser og masser af ros. Han fangede den heldigvis hurtigt, men min hun kanin var meget svære at træne.


  • #5   10. nov 2010 Jeg træner primært med min hankanin, fordi han er så nysgerrig og kvik. Han har lært at sidde på komando. (dyrelægen blev sidst meget imponeret:-) - Men også komandoer som nej, ah ah er vigtigt når man har indekaniner.

Kommentér på:
Træning -Kanin-

Annonce