{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Baytril og ændret mad vane {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en 6 år gammel løve/Teddy han kanin som for 1 uge siden blev meget snottet. Min dyrlæge satte ham straks på baytril... 0.4 ml to gange dagligt i 6 dage. Vi er på dag 4 og det har allerede hjulpet fint. MEN. Mims stoppede pludselig med at spise sine kanin piller på hans anden sygedag. Han har stadig ikke rørt dem ej heller hans yndlings snack: persille og solsikkekerner vil han røre. Det eneste han spiser er hø. Hvorfor ?? Derudover daler hans humør og han gemmer sig når han har fået hans baytril indsprøjtning. Kan kan måske få det dårligt af den eller er han bare utryg og bange for mig fordi jeg sprøjter ham. ?? Hans tænder er undersøgt og de er super fine. Er lidt bekymret for hans ændrede mad vane da han normalt næsten flår hånden af mig når manden serveres. Nogen ideer derude ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baytril og ændret mad vane
  • #1   8. jan 2017 Baytril sortere ikke. Det slår ALT ned, også de gode bakterier. Så hans mave er sikkert gået ret meget i stå, og det er jo lidt noget lort. Du skal have fat i fibreplex og give det sideløbende. Der skal dog være nogle timer imellem at de to ting gives, ellers "udligner" de hinanden. Men det ved en dyrlæge nok mere om end jeg gør smiley

  • #2   8. jan 2017 Jeg havde godt luret på om baytril kunne smadre maven.... Tak for svaret smiley

Kommentér på:
Baytril og ændret mad vane

Annonce