{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan mus og hamster bo i samme bur
  • #1   1. jan 2017 Nej smiley

  • #2   1. jan 2017 jeg tænker osse at hvis dine mus bor sammen, siden det er en han og en hun,...... så ser jeg mange mus i din fremtid.

  • #3   1. jan 2017 Hamstere skal jo heller ikke bo sammen, så hvis der både er han og hun mus og hamster, så kommer der rigtig mange dyr + der er formentlig unger der vil blive ædt

  • #4   1. jan 2017 Nej

  • #5   2. jan 2017 Hej okay og tak for hurtig svar men mærkeligt nok har jeg ikke fået nogen unger jeg har haft mime hamster i 1 år og jeg har ikke fået unger jeg ved ikke hvorfor og mine mus er kun store unger men jeg har ikke noget imod at få unger smiley

  • #6   2. jan 2017 Det kan godt være du ikke har noget imod at få unger, men mus bliver kønsmodne ret hurtigt og får store kuld..... måske helt op til 20 stykker. Som igen bliver kønsmodne og får store kuld.
    Så måske du liiiiiiiiige skulle vende den side med dine forældre, for umiddelbart tror jeg ikke de vil synes at det er en god ide at du ender med over 100 mus på kort tid.


  • #7   2. jan 2017 Jeg er faktisk ikke sikker på at dværgmus får specielt store kuld. Men problemet er stadig det samme kan man sige

  • #8   2. jan 2017 At man ikke selv har noget imod at dyrene får unger er én ting; Noget andet er at det ikke er sundt, for dyrene at få unger nonstop.



  • #9   3. jan 2017 Ikke engang 2 hamstre må gå sammen.
    Dværg hamster er også hurtig kønsmodne, og kan føde unger igen, allerede efter de har født, så det bliver også mange hamster unger at stå med.
    Moren vil højst savnsynligt dø af overbelastning, og hannen vil æde ungerne, eller gøre skade på moren, hvis du ikke fjerner hannen direkte efter fødsel. Plus det dumt at avle på hybrider.

    Du skal ikke tænke på hvad du vil, og hvad der er nemmest for dig, men hvad der er bedst for dyrene.

    Mus sammen i et bur, hanner i et, og hunner i et andet hvis dette er tilfældet.
    1 bur hver til hamster. Hamstre skal ikke gå sammen, uanset hvad.

    Husk at læse op på disse ting inden du anskaffer dig dyr


  • #10   3. jan 2017 Husk lige at det her er dværgmus. Det er noget andet end alm kælemus, og de går ofte i flokke med blandede køn

  • #11   9. jan 2017 Hej jeg synes ikke at de skulle gå sammen i bur det er for "farligt" men du kan gøre lige som mig at du kan lade dem sammen en gang imellem i en kasse måske bare i fem minutter så de lige kan møde nogen andre dyr så de ikke er så ensomme men en meget vigtig ting er du altid skal kigge efter dem hvert eneste sekund fordi hvis du bare kigger væk et et minut kan der være unger om lidt tid

Kommentér på:
Kan mus og hamster bo i samme bur

Annonce