{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

En lille sjov historie. {{forumTopicSubject}}

I dag der jeg kom hjem fra arbejde gav ville jeg give Bell en lille godbid det var nogle helt nye som hun ikke havde fået før, når men jeg åber så for låget og frem til buret løber hun (de må virkelig have duftet godt). da jeg tog en op i hånden blev hun helt vild og ørene stod virkelig fremme som jeg ved ikke hvad. da jeg så satte hånden i buret var hun som en lille magnet der bare var klistert fast til min hånd når hun så havde spist det stykke som jeg gav hende slikkede hun min hånd helt vildt bare for at få de sidste rester med (INTET måtte gå til spilde). Self. skulle Albert også have en da han ikke skulle følge sig snydt men ikke om han bliver MEGA børnefornærmet fordi han IKKE fik først så han ville da overhovdet ikke have den godbid, valgte så bare at lægge den i buret og lige da jeg lukkede lågen kunne han lige snige sig lidt frem efter den og der blev den spidst. Men nej hvor jeg grinede da jeg så det for hvor fornærmet kan man bliver over ikke at få først og så lige en kanin??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille sjov historie.
Kommentér på:
En lille sjov historie.

Annonce