{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Er mit marsvin syg? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
For ca. halvanden måned siden fik jeg et marsvin. Han er super dejlig, men holdt sig for det meste i sit hus, som jeg havde sat ind til ham, derfor besluttede jeg at han skulle have en bofælle. Ham hentede jeg for et par dage siden hos en, som havde startet sin egen gnaver-formidling, og ham jeg fik, Marty, havde derfor været vant til at gå med en masse andre marsvin.
Sammenføringen er gåe godt, den lille, Ryder, er meget mere social og aktiv end jeg nogensinde har set ham! smiley Men nu har jeg jo ikke set så meget "marsvin-adfærd" det første stykke tid, og jeg er derfor blevet i tvivl om, hvor "normalt" mine 2 drenge opfører sig...
Marty klør sig en del, og jeg er blevet bekymret for om han har sellnick, eller bare er renlig. Han fælder, men har ingen tørre pletter. Ryder virker som om han prøver at efterligne Marty, så jeg har også set ham klø sig, dog ikke lige så meget. Jeg er bare alligevel bange for at de begge kan være smittede, hvis det er en alvorlig sygdom det drejer sig om smiley
Er der nogen der har et godt råd til hvad jeg skal gøre?

Mvh Natascha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er mit marsvin syg?
Kommentér på:
Er mit marsvin syg?

Annonce