{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Marsvinelus; desinficering af bur? Brug af frontline vet spray? {{forumTopicSubject}}

Jeg har konstateret lus hos mine to marsvin. Jeg ved jeg skal købe frontline vet spray men hvordan skal jeg behandle bur og diverse huse og andet burtilbehør? Mit bur er lavet af træ med en gummimåtte i bunden som går lidt op ad siderne.
Er der desuden nogen tricks til anvendelse af frontline vet spray? Jeg har ikke prøvet det før, og jeg er i tvivl om anvendelsen. Skal det sprayes direkte på ryggen eller fordeler man det i hænderne (med handsker) og gnider det i pelsen? Er det kun ryg/bagdel eller hele kroppen ? Hvad har folk bedst erfaring med?
Håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvinelus; desinficering af bur? Brug af frontline vet spray?
  • #1   19. nov 2016 lusene kan kun leve på marsvinene og derfor skal du intet gøre ved buret eller tilbehøret.

    Du sprøjter på ryggen og sørge for at skille pelsen lidt ad så det kommer ind til huden af dyrene.

    Jeg bruger aldrig hansker til info.

    Husk at doserer som der står på flasken med antal pust forhold til vægt og heller et pust for meget end et for lidt.


Kommentér på:
Marsvinelus; desinficering af bur? Brug af frontline vet spray?

Annonce