{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan alle kaniner bruges til spring????
  • #1   6. nov 2016 De fleste små racer vil være gode, men hollænder er også rigtig gode til det. Store racer kan godt være for tunge. Jeg ville råde dig til at købe en dværgvædder, da Rufus er en dværgvædder, og han er virkelig god til hop smiley

  • #2   6. nov 2016 Der er ikke mange hollændere blandt topkaninerne. De fleste gode hopkaniner er dværgvæddere, dværgvædderblandinger og andre mix.

  • #4   6. nov 2016 nej, ikke alle kaniner gider springe, min gør ikke

  • #5   7. nov 2016 dværgvæddere de er gode eller mindre racer smiley der vil være størst chance for at får en kanin der vil spring hvis man køber den af en der har brugt forældrerne til hop smiley men selvfølgelig er alle kaniner forskellige nogen vil gerne andre vil ikke og det skal man respektere smiley

  • #6   9. nov 2016 Det er stadig en hollænder, der den danske rekord i højdespring - verdensrekord i 18-19 år. Den er bare ikke på mode i øjeblikket, de de fleste hollændere har mindre vildskab end de ovenfor nævnte racer.

  • #7   11. nov 2016 Det er jo meget forskelligt hvad man passer sammen med. Som Jørgen skriver, så var det et naturtalent han fik fundet frem, der satte rekord i højdehop for mange år siden. Hollænderen er en noget mere rolig kanin af sind, og kan gøre det nemt for en begynder.
    Jeg anbefaler altid vædderblandinger, da jeg godt kan li der er liiiidt fart på, jeg gider ikke sidde og vente i 10 min på kaninen har spist græs, før den er klar til at hoppe smiley
    Jeg har aldrig haft en hollænder, eller en hollænderblanding, men de er da flotte at se på, på bordet smiley
    Hvor bor du i landet? Måske du kan besøge en hopper, så ved hvad du skal bruge?


  • #8   12. nov 2016 Ja, alle kaniner kan springe smiley
    Dog ikke alle der vil...
    Men vil selv anbefale mindre racer (dværg-racer) smiley eller mindre blandinger smiley
    (men husk at det også skal være sjovt for kaninen)


  • #9   14. nov 2016 Man kan lærer stortset alle racer at springe, men der er selvfølgelig meget større chance for at en dværgvædder kan springe højere end en belgisk kæmpe. smiley Dværgvædder og løvehoveder eller nogle af de mindre racer plejer at være gode til hop. smiley

Kommentér på:
Kan alle kaniner bruges til spring????

Annonce