{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Hjælp til tynd lille guldhamster {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har for nylig forelsket mig i en lille pjusket guldhamster på 5 uger. Han er kun halvt så stor som sine søskende, og har haft en lidt hård start på livet, så jeg valgte at tage ham med mig så jeg kunne give ham et godt og trygt hjem. Jeg er lidt bekymret for ham, og vil derfor høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg får lidt mere sul på ham?
Det er svært at bedømme hans størrelse på billederne, da han har meget pels. Men der er ikke særlig meget hamster under alt den pels smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tynd lille guldhamster
  • #1   16. okt 2016 Normal mad, så han får opbygget den muskelmasse han mangler, og kan få et sundt fedtlag. En decideret opfedning vil han ikke være tjent med

  • #2   16. okt 2016 han skal nok vokse ordenligt. det kan jo være han var den sidst fødte.

    vær forberedt på den bliver langpelset og får en pels den ikke selv kan holde


  • #3   18. okt 2016 Kan anbefale at give den et par levende melorme om dagen, de er vilde med det og det er rigtig godt for dit hamster da de indeholder mange proteiner smiley

    Vores hamster får 1-2 melorme om dagen alt efter melormens størrelse. Vi har styk melorme kultur så vi hele tiden har melorme, men ellers kan man jo også købe dem i dyrebutikker smiley


Kommentér på:
Hjælp til tynd lille guldhamster

Annonce