{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Kezia B
Kezia B
Tilmeldt:
6. jul 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Kaninbur {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg håber på en masse gode svar.

Vi har en stor rex kanin i haven, den bor i et almindeligt bur, men det har hele tiden været ideen at den skal have noget stort indhegnet halløj ude i haven.

Vores spørgsmål er så, hvad skal man være opmærksom på når man laver et udendørs bur.
Det er et stort rundt bed som som laves om til permanent bolig for kaninen, med mulighed for at grave. Skal der så net ned under jorden, eller er det nok at grave indhegningen et godt stykke ned rundt i kanten.?
Jeg har prøvet at Google, men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal søge efter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninbur
  • #1   18. sep 2016 jeg ville putte net under, både så ræve ikke graver sig ind og kaninen ikke graver sig ud

  • #2   18. sep 2016 Husk for guds skyld ikke at brune hønsetråd! - da kaniner og andre uønskede bæster kan bide sig igennem dette. Men galvaniseret volierenet i passende maskestørrelse.

    Og ja du skal grave noget i bunden, for i og med i vil lade kaninen være der 24/7 kan den altså nå at grave en masse huller så er det ikke nok det bare er gravet lidt ned i siderne + som der bliver nævnt også for at holde uønskede dyr ude/væk fra jeres kanin. smiley


Kommentér på:
Kaninbur

Annonce