{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

skuffet over ny kanin {{forumTopicSubject}}

altså er ikke som sådan skuffet over selve kaninen, men der er nogle ting jeg er ærgelig over..

jeg kommer hjem i dag med en lille hvid blåøjet fransk vædder kaninunge... jeg er lidt skuffet for hun er for tynd, og på ingen måde tam, og jeg flytter på en gård næste uge hvor "projekt kæmpe kaningård" går i gang, hvilket vil sige at jeg ikke får overdrevet meget tid til at gøre hende tam, og plus at jeg ved ikke heeelt hvordan jeg skal gøre med at få sådan en 'gammel' kaninunge tam, da den vil få kæmpe meget plads at løbe væk fra mig på... hun er ikke bare utryk ved mig - hun er dissideret rædselsagen for mig... hver gang jeg bare går forbi hendes bur med mindst 2 meters afstand , løber hun ind i hendes hule og stamper.. ):
Jeg ved at hun ikke er behandlet så godt der hvor hun kommer fra, og ved at hende der avlet hende har hivet ungerne i ørene og benene hvis hun ikke lige kunne komme til dem smiley så jeg får meget at skulle rette op på..

hun har fået navnet Boe.
håber at jeg får hende tam..

I må meget gerne kommentere nogle fif til at jeg får hende tam..

mvh Emma


Kommentarer på:  skuffet over ny kanin
  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #1   28. jul 2016 Giv hende lige en uges tid til at falde til. Det er ikke alle kaniner, som tager en flytning særlig pænt.
    Efter et par dage/en uges tid, kan du prøve at sætte dig ned ved hende og give hende noget guf, som hun elsker.


  • #2   28. jul 2016 havde også tænkt mig at give hende tid for sig selv til at starte med smiley men god ide med at give hende godbidder smiley
    mens hun tæmmes (efter hun er faldet til) syntes du så at jeg skal sætte hende ned i et mindre løbe bur og så sætte mig ned sammen med hende? buret er stadig så stort at hun kan komme væk fra mig hvis hun ikke er interesset i mig.
    sådan har jeg gjort med de små kaninunger jeg har avlet selv, men de var jo tamme i forevejen ...


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #3   28. jul 2016 Sæt hende i stedet på et bord et neutralt sted og lad hende komme til dig.

  • #4   28. jul 2016 okay 1000 tak for hjælpen smiley

  • #5   28. jul 2016 Hvad er det du er skuffet over? Du tager en kanin, fra et sted hvor du ved håndteringen m.v. ikke er god, og nu reagerer kaninen så ud fra det?

    Men giv den tid, vent evt. med at sæt den ud i det store bur, og arbejd med den fra et mindre bur, over længere tid. Lad den snuse, få lækre snacks fra hånden, og generelt lære at du ikke er farlig.


  • #6   28. jul 2016 jeg viste ikke at den ikke var håndteret og slet ikke at den smule håndtering den havde haft var meget hård, før jeg hentede den... ): og så er jeg rigtig sur over at få en undervægtig unge hjem, fordi det syntes jeg bare ikke er ok!
    Hende der solgte mig kaninen havde fået det til at lyde som om den var tam og alt muligt ..


  • #7   28. jul 2016 men er ikke som sådan skuffet over min nye kanin for hun er da sød og alt muligt! observerede hende fra mit værelses vindue tidligere og hun var da bare så sød som hun hoppede rundt og snuste til sit nye hjem og lavede lidt badutspring smiley men er skuffet over den håndtering hun har haft ):

  • #8   29. jul 2016 Derfor kan jeg virkelig kun sige, endnu engang: - Køb fra reg. avler, self. kan der også findes rådne kar inden for dette. Men 9 ud af 10 gange er det gode seriøse folk. Som har med deres kaniner at gøre dagligt, på en ordenlig måde. Og skulle ungen så vise sig at være sådan, tager de den ofte tilbage/bytter til anden. Man bliver så trist, når man læser om de mange triste historier fra folk, som køber ved dyrhandler og personer som du selv nævner her.

    Men ja, nu står du jo her smiley Og det kan ikke gøres om - men næste gang du skal have ét dyr så HUSK vælg stedet med omhu, og lad dig ikke falde for de søde dyreunger. For ja, de er alle så søde at man ikke kan stå for dem. Derfor råder jeg altid folk til at besøge evt. opdrætter/avler af den race dyr man nu ønsker, og se stedet + forældre dyrene an. For så falder man ikke i med begge ben, over de søde unger.

    Og som de andre skriver, giv hende tid. Men du kommer nok ikke uden om, at du selv står for at gøre hende tam. Masser af godbidder (grønne mælkebøtter, og andet godt du kan plukke i naturen) vil måske vinde hender over. smiley pøj pøj


  • #9   29. jul 2016 Jeg synes virkelig, at du skal vente med at give den god plads, til den er blevet meget tillidsfuld. Ellers kan du risikere, at den slet ikke bliver tam.
    Det er min filosofi, at en kanin skal være tam, når man køber den - den skal ikke GØRES tam. Men sket er sket. Nu må du prøve at få det bedste ud af det.


  • #10   29. jul 2016 Jeg er enig med dig i at kaniner skal være tamme når man køber dem! var også meget overrasket over at de slet ikke var blevet håndteret da jeg kom ud for at hente hende... okay så bruger jeg bare et græsningsbur indtil hun er blevet tam smiley skal jeg bare sidde nede i buret nogle timer hver dag (efter hun er faldet til) og vente til hun kommer til mig og rose hende med mad og godbidder når hun så kommer over, eller er der andre/bedre metoder ?

  • #11   29. jul 2016 Endnu et eksempel på, at man ikke kigger sig for, inden man køber en kanin - og så ligger man , som man har redt.

  • #12   29. jul 2016 jeg havde planlagt et kanin besøg ugen inden jeg skulle have hende hjem, men blev desværre forhindret i at besøge den, og hvis du ikke har noget pænt at sige så bare lad helt være.

  • #13   29. jul 2016 Som alle skriver, det tager tid og tålmodighed at gøre en kanin tam, specialt hvis den er blevet behandlet så dårligt. Så det godt den er kommet hjem og bo hos en ejer der vil tage sig af den og give sig tid til den smiley :)

    Jørgen L, hun bad om råd, ikke om negative kommentarer. Skal vi ikke holde tonen så alle er glade og så man kan være på er positivt gnavergalleri. smiley


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #14   29. jul 2016 Jeg ser ikke Jørgens kommentar som negativ, blot en konstatering. Jeg skal nok gribe ind, hvis der kommer negative kommentarer.

    / Hjælpeadmin


  • #15   29. jul 2016 Nogle kaniner KAN altså også skifte drastisk temperament, af en flytning. Uanset for godt et forarbejde man så gør sig.

    Som ikke reg. opdrætter, vil jeg så tillade mig at sige - at vi kan altså også sagtens smiley Det handler om opdrætteren, og om hvad arbejde denne har lagt i sit opdræt og dyrenes opvækst.


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #16   29. jul 2016 I bund og grund handler det vel bare om at tage sine forholdsregler og tjekke op på avleren smiley

  • #17   29. jul 2016 Jo, men det så da også ud som om at hendes kaniner var tamme på hendes fb side hvor der er en video hvor kaninerne bliver nusset og det ser ud til at de nyder det. Hende der har stedet er medlem af dansk kaninavlerforening.
    Altså det der er lidt rodet derude, men det er da ikke ensbetydende med at kaninerne ikke har det godt og ikke er tamme.


  • #18   29. jul 2016 Altså hun har fine forhold us fra sine billeder på facebook, men hold da op hvor går der mange kaniner sammen på den lille plads.. Også med unger..
    Men kan se hun avler koloni-avl. Ikke at jeg kender til det, men det lyder mærkeligt, når hun skriver hun kun har 1 avlshun, og maks 2 kuld om året..


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #19   29. jul 2016 Det er ikke tilladt at hænge folk ud i tråde!

    / Hjælpeadmin


  • #20   29. jul 2016 Dorte J: Ja det ser egentlig fint ud, og alle de andre kaniner er unger fra forrige kuld, som hun så også er i gang med sælge.

    BlueBunnies: oops jeg tænkte ikke over at det var at hænge hende ud... jeg sletter hendes navn i kommentaren ... det havde jeg virkelig ikke tænkt på ...


  • #21   30. jul 2016 Det var ikke min mening at "lave rav i den" - blot synes jeg, at jeg ALT for mange gange i år har hørt om, at folk har købt kaniner, uden at vide, hvad det egentlig var, de havde købt. Og så ville jeg bare gøre opmærksom på, at der er rigtig mange seriøse opdrættere , som I kan besøge in den I bestemmer jer, og som vil, hjælpe til med råd og dåd efter at man har anskaffet sig en kanin. Det vigtigste for mig er, at folke bliver glade og tilfredse . også med den første kanin , de anskaffer sig.

  • #22   30. jul 2016 Bluebunnies, jeg vidste ikke der var nogle som holdte styr på siden.
    Så må jeg sige jeg er skuffet over jeg ikke er blevet hjulpet i en vis situation.
    Jeg ved at mange på siden ikke er glade for at skrive og de/jeg holder sig tilbage fordi der er nogle profiler som er meget grove og skriver ting de ikke burde.
    Det er arveligt at man må nød til at blokere folk for ikke at blive "angrebet". Man burde ikke have brug for den bloker knap.



  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #23   30. jul 2016 Malene B; Hvis nogle medlemmer har et problem med andre, så kan man jo anmelde dem på deres side eller skrive til en hjælpeadministrator. Vi er 4 hjælpeadministratorer her på siden. Jeg er selv aktiv hver dag, så folk kan bare skrive, hvis der er problemer og så kigger vi på det. Det er ikke nemt at holde øje med alle tråde.

  • #24   30. jul 2016 Nej det er slet ikke nemt, men jeg vidste ikke i var der? Så tænker jeg ved andre det?
    Nu fortæller jeg dig jo så bare min mening smiley


  • #25   30. jul 2016 Må jeg spørge hvad en "hjælpeadministrator" kan gøre/gør?

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #26   30. jul 2016 Malene B; De fleste medlemmer ved, at vi er her. Der står trods alt Hjælpeadmin under vores profil og billede.
    Vi kan hjælpe brugerne, hvis de har spørgsmål. Vi kan ligeledes fryse medlemmer, som ikke overholder reglerne og give advarsler. Der er mere vi kan, men det er ikke relevant smiley


  • #27   30. jul 2016 Det ved jeg, og/eller det kan jeg se.
    Men nu er det ikke sådan at jeg sidder og kigger profiler igennem og derfor falder jeg ikke lige over en hjælpeadministrator.
    Jeg ville bare ønske jeg havde vist i var der, for jeg har ellers været igennem et par eksempler hvor jeg kunne have brugt jer. smiley

    Jeg har oven i købet fået hjælp af andre normale bruger som har skrevet privat og hjulpet mig og rådet mig. Og de har også skrevet blandt andet det med at man må nød til at holde sig tilbage fordi at der ikke er plads til flere meninger på den her side. Og det synes jeg er arveligt at man skal få at vide og mærke.
    Men sådan er det bare, det har vi sagt, og vi må leve med det 👎🏼;)


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #28   30. jul 2016 Malene B; Det står også under vores billede i en tråd. Ellers kunne du også scrolle helt ned på siden og så er der et link til siden med hjælpeadministratorer.
    Vi kan desværre ikke gå rundt og skrive overalt, at vi er hjælpeadministratorer.


  • #29   30. jul 2016 Det beder jeg heller ikke om, synes bare det sjovt at et normalt medlem kan hjælpe mere.
    Og så er jeg som sagt bare skuffet over siden. Men jeg synes det er et afsluttet emne, som ikke kan gøres noget ved. Så tak for svarene, og lad os se om jeg kan bruge jeres hjælp. smiley smiley


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #30   30. jul 2016 Malene B; Det burde et normalt medlem ikke kunne, men det er jo svært for os at gøre noget, når vi ikke ved hvad der foregår. Vi kan ikke være overalt.
    Bliver der problemer en anden gang, så kontakt en hjælpeadministrator.


  • #31   30. jul 2016 Burde et normalt medlem ikke kunne sende en privat besked og hjælpe mig?
    Går man ind på en profil står der ret tydeligt "send besked", og det er det jeg kalder privat besked.
    Alle kan vel sende en privat besked og give råd og fortælle hvordan ting er på den her siden? smiley
    Jeg bad ikke nogle personer om at gøre det, tvært i mod var der 2 rare mennesker som skrev at de selv har prøvet det jeg var ude for.


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #32   30. jul 2016 Malene B; Jo selvfølgelig. Men nu kan vi hjælpeadmins dele advarsler ud og fryse brugere, som ikke overholder reglerne. Det kan et normalt medlem ikke.

  • #33   30. jul 2016 Lad og så sige det på en anden måde, de her personer direkte advarede mig mod medlemmer på den her side og gav råd.
    +måske en mere psykisk hjælp.
    Jeg har ikke brug for at fryse brugere. De skal bare forstå hvordan man opføre sig. Fordi jeg ikke er enig med en person betyder det ikke for min skyld at de ikke må opholde sig på gnavergalleri. smiley


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #34   30. jul 2016 Malene B; Det er også kun brugere, som bryder reglerne, som bliver frosset. Vi stræber efter at gøre gnavergalleri et godt sted at være, hvor man kan spørge uden at blive høvlet ned.
    Nu ved jeg ikke hvornår du havde problemer, men der har været et tidspunkt, hvor hjælpeadministratorerne ikke var særlig aktive. Der er dog lige kommet nye til - heriblandt mig selv, så der er hver dag en hjælpeadmin online.


  • #35   3. aug 2016 Har ikke læst alle kommentar - men er jeg den eneste, som synes, at det er godt at kaninen er kommet væk derfra? Hvis den blev behandlet sådan?

    Ja, selvfølgelig skal man så arbejde mere med at gøre den tam. Men det (synes jeg) gør bare, at man i sidste ende får et tættere forhold til kaninen - fordi man netop SELV har opnået målet om at gøre den tam.

    Men synes ikke man skal betale for dyr der bliver mishandlet. Personen skal ikke tjene på det!


  • #36   4. aug 2016 http://www.gnavergalleri.dk/faq#hjaelpeadmin
    - Og det er virkelig ikke for at være ond, jeg kan godt se der er nogle stave vanskeligheder, men arveligt er noget med arv, og ting man arver fra sine forældre fx. - det ord der ønskes er ærgerligt.

    Den kriblede altså bare for meget.

    Står der ikke noget i oprettelsen om HAerne? Synes ikke man er i tvivl om hvem er til stede her og hvem ikke er.
    - Desuden kan man jo så spekulere over, hvad hjælp det er visse og somme giver, når det for mig mere lyder som om de er med til at skabe den dårlige stemning ved at sende beskeder om andre som de mener er slemme.


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #37   4. aug 2016 Rollo's;
    Det er ikke et krav for en HA at være online hver dag. Vi har trods alt også et liv udenfor skærmen smiley Nogle af os er mere aktive end andre, men vi er altid klar til at hjælpe.
    Det bedste ville selvfølgelig være HA'er, som er online næsten hver dag
    Hvad folk skriver i en pb til hinanden er selvfølgelig op til dem. Jeg er i kontakt med det pågældende medlem, som har haft kontakt til Malene over pb og det var vidst mere bare en bekræftning om, at de begge havde haft problemer med et bestemt medlem end det var en advarsel mod medlemmer. smiley


  • #38   4. aug 2016 Team Potedask: Jeg syntes da helt sikkert også at det er godt at hun er kommet væk fra det sted! Men blev bare meget overrasket, da jeg forventede noget andet end en lille forskræmt kanin, der overhovedet ikke var vant til kontakt med mennesker.

    Men jeg vil så sige at det er gået godt fremad siden jeg har fået hende! Jeg har haft hende ude på et bord og nusse med hende, og hun hopper frivilligt ned på mit skød når hun er på bordet og hun elsker at blive nusset! Der hår højst 10 minutter efter vi starter med at nusse før hun begynder at slikke på mine fingre, hvilket er et godt tegn! Men hun løber stadig forskrækket væk hver gang jeg går forbi hende bur... Men hvis jeg åbner lågen til hendes lille rum hun løber ind i, når hun bliver bange, så kigger hun nysgerrigt ud af lågen og så kan jeg godt nusse hende inde i hendes bur og så slikker hun også på mine fingre! Hun virker faktisk heller ikke bange for at blive samlet op mere. Jeg har dog ikke prøvet at sætte hende i græsningsbur endu, men tænker at vi prøver det her i weekenden. Det kan jo godt være at hun så bliver bange der, men vi må se.


  • #39   4. aug 2016 Jeg vil også anbefale at give din nye ninus en smule ro. Den skal nok falde til og begynde at blive nysgerrig når du nærmer dig.

    Jeg købte selv en voksen han, fra en reg. avler, også dyrelæge her på Sjælland. Kaninerne havde det super godt, men hun havde rigtig mange kaniner. (Alle i bedste velgående) Så tiden til at kæle med alle og give dem opmærksomhed, har nok ikke været der. Ham jeg købte var ikke særlig tam. Han gemte sig i en hel uge inde i sit hulerum. Det var ikke meget jeg så til ham. Jeg begyndte stille at roligt at lukke ham ud i løbegård, så han fik stimulation til hovedet, så når jeg satte ham ind igen, prøvede jeg at sidde foran buret til han kom frem fra sit skjul. Det gjorde han efter en del tid, kom gerne frem. Jeg lod være med at stikke hånden ind. Jeg kælede med ham når jeg tog ham op. Han var sød at holde og ventede pænt til at jeg satte ham ned igen.

    Nu har jeg haft ham i 3 mdr. Han er helt klart tøet meget mere op, han er fremme i buret når jeg kommer, og jeg kan godt kæle lidt med ham i buret. Han hopper selv ud i løbegård og hjem igen.
    Så det går den rigtige vej, men jeg håber at han kan blive endnu tammere.

    Jeg er selv reg. avler, og har kun 3 kaniner. Jeg har valgt at have så få, pga. det er hvad jeg selv mener at jeg kan håndtere i forhold til opmærksomhed, tid, m.m
    Ligeledes får vi også kun ét kuld kaninunger engang i mellem, så opmærksomheden kun er på ét kuld og måske ikke to-tre kuld. Så vi er sikre på at vi giver kaninungerne en god start på livet med menneske kontakt. Jeg må også indrømme at der er meget forskel på kaninungerne, hvem der er mest fremme og hvem der er en smule sky. Så det skal man også tage hensyn til, både som avler og ejer :o)


  • #40   4. aug 2016 Hun har fået massere af tid for sig selv, og jeg er først begyndt med at nusse med hende efter at hun viste tegn til at hun var faldet til. Hendes avler havde kun to kaniner (1 han og 1 hun) som hun avlede på, og der var et 'gammelt' kuld som hun ikke var kommet af med endu og så det kuld som min kanin var en del af, så jeg ved faktisk ikke hvorfor hun ikke har sat noget tid af til at gøre ungerne tamme, da det jo ikke var fordi det vrimlede med en masse kuld kaninunger.
    Men som sagt er Boe (kaninen jeg har fået) blevet meget tammere, og det er heller ikke altid at hun fare ind i hendes lille hulerum når jeg går forbi hendes bur, men kun nogle gange.

    Jeg avler selv lidt på en blandings kanin, og jeg er klar over at nogle kaniner bare er mere sky af personlighed, men Boe er faktisk ret nysgerrig og virker ikke som sådan sky af personlighed, men bare sky fordi hun ikke har været håndteret. Min blandings hunkanin er nu blevet for gammel til at få unger, så faktisk var Boe ment som ny avls hun, og så ville jeg registrer mig som avler og gøre lidt mere ud af de ægte franske væddere smiley

    Tak for rådgivningen smiley


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #41   4. aug 2016 Men du avler forhåbentlig ikke på hende ligegyldigt hvad? Dårligt temperament går jo videre til ungerne smiley

  • #42   4. aug 2016 Nej nej, det kunne jeg aldrig finde på! Men hun virker indtil videre ikke til at have er dårligt temperament, blot lidt menneske sky smiley

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #43   4. aug 2016 Super smiley

  • #44   4. aug 2016 Du kan jo altid se om et års tid, når Boe er faldet til og har boet hos jer længe, om du vil have et kuld på hende. Så længe hun ikke viser aggressiv adfærd, så kan du godt bruge hende i avl (selvfølgelig hvis hun også er sund og rask smiley )

  • #45   4. aug 2016 Ja jeg havde også tænkt at jeg først ville se hende an der, da kaniner jo godt kan skifte adfærd når de når i teenage alderen og efter den smiley Men det er der jo lang tid til smiley

  • #46   6. aug 2016 Da jeg fik mine...
    Var de præcis sådan smiley
    Det jeg gjorde var at sidde inde i deres løbegård, mens de så løb rundt smiley til sidst begyndte de selv at komme hen til mig.
    Sådan blev jeg ved smiley


  • #47   6. aug 2016 Dejligt at høre om noget erfaring ! Tror også at jeg vil sidde i hendes kaningård for at gøre hende tam smiley Hun er allerede blevet bedre smiley Hvor tamme er dine kaniner nu ?

  • #48   6. aug 2016 De er stort set tamme smiley dog er der da nogle dage hvor de slet ikke gider smiley

  • #49   6. aug 2016 Allerede ved for tynd og ikke tam ville jeg ikke købe den.

    Jeg har ikke købt hos en reg. opdrætter, og jeg er glad for mit køb.


  • #50   6. aug 2016 Beltane: Jeg har også før købt hos en ikke reg. opdrætter og er stadig rigtig glad for mit kanin derfra smiley
    Jeg ved godt at det var dumt at købe kanin fra sådan et sted, men det er nu sket og hun har allerede taget liiiidt på, og blevet meget tammere og slikker på mine fingre efter at jeg har nusset med hende i mindst 10 min. smiley

    Thea: Det er jeg glad for at høre - håb forude for den lille hvide klump! smiley Selv mine andre kaniner som kommer fra gode mennesker, gider ikke altid at nusse og så nogle gange kan de ikke få nok smiley Tror det bare at kaniner har gode og dårlige dage ligesom os mennesker smiley


Kommentér på:
skuffet over ny kanin

Annonce