{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Fotografering af kaniner (og andre små dyr) {{forumTopicSubject}}

Hej!:)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig st få lavet nogle nye billeder af mine kaniner. Sidste rå fik jeg lavet nogle hvor jeg satte gene rundt i kanten af løbegården så det ikke var et bur som baggrund og så havde jeg åbnet den ene side, så jeg kunne ligge i græsset og tage billeder af kaninen der. Men jeg synes alligevel ikke det blev helt godt, fordi kaninen jo hoppede rundt (forståeligt nok!)
Jeg vil gerne tage nogle billeder af mine kaniner, som jeg har gjort med min hund, se vedhæftet billede. Her var det ikke noget problem fordi jeg kunne bede hunden om at blive siddende og lokke med godbidder til at se mod kameraet. Det er lidt det samme jeg gerne vil lave med mine kaniner, men jeg aner ikke hvordan det skal lade sig gøre. Så spørgsmålet er, hvad gør I for at få gode billeder af kaniner (og andre små dyr) uden de løber væk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotografering af kaniner (og andre små dyr)
  • #1   28. jun 2016 Prøv at ligge nogle godbidder, og/eller vent til de sidder stille af sig selv smiley

  • #2   28. jun 2016 Her laver jeg blot ét podie, så kaninen ikke kan hoppe meget rundt evt. op på bord. Og så bare en baggrund bag. Og så bare masser af tålmodighed til den kigger den vej jeg ønsker. smiley

    *Godt nok lige uden baggrund, men på ét bord og så bare vente på den sidder som ønsket. Det er skam ikke umuligt. smiley


    profilbillede
  • #3   28. jun 2016 Tak! smiley jeg har lige prøvet, og det gik egentlig fint. Jeg havde regnet med at de ville smutte når jeg satte dem på stolen, men de sad pænt. Dog ville de ikke have mælkebøtter og de så heller ikke super glade ud, så de skal lige vænne sig til det tror jeg smiley

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #4   28. jun 2016 Mine bliver bare sat i sele med snor og så kan jeg tage billeder af dem smiley
    Selvfølgelig løber de væk engang imellem, men det er det, som gør det sjovt at tage billeder af dem. smiley
    Skal der dog tages hurtige billeder, så bliver de bare sat på et bord eller lignende.


Kommentér på:
Fotografering af kaniner (og andre små dyr)

Annonce