{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Kom hjem til glædelig overraskelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe gået og gloet på Girly og syntes det snart var på tide, at hun fødte, hun var giga (hun vejede dog kun 1382 gram, men i forhold til, at hun startede på lige under 900, så var hun altså stor). Jeg tjekkede hendes dievorter i går aftes, for at se om hun var begyndt at lægge mælk til (og fandt ud af, at hun har 4 dievorter). Det var hun ikke. Tjekkede til hende imorges inden jeg tog på arbejde, stadig ingen babyer.
Da jeg kom hjem ved 17-tiden gik jeg direkte ud til dyrene, startede med at tjekke til hende og min anden drægtige hun, stadig ingen babyer. Kigger lige kort ind i alle de andre bure og kigger så ned i Girly's bur igen ved et tilfælde. Og kan se at hun faktisk sidder og presser med et lille hoved stikkende ud af enden.
Det ser ud til, at hun er lidt besværet, så jeg sætter mig på gulvet og hjælper hende med at få den ud og pillet fosterhinden af og gnubbet den tør i et håndklæde.
Sætter mig så til at følge med i resten af fødslen. Hun kunne sikkert have klaret det selv, men man kan jo ikke lade være med at hjælpe lidt til med at pakke ud og få dem gnubbet tørre smiley
Det blev til 4 babyer, 2 hanner og 2 hunner. Jeg tror det er 4 merinoer. De 2 hunner og ene han er i hvert fald, de er gyldenagouti/hvide, den sidste han, der er sort/hvid, er jeg lidt i tvivl om, jeg syntes ikke jeg kunne se nogen tydelig crest, men jeg kan nok bedre se det når de er tørre smiley
De så enormt fine ud, da de var våde, så glæder mig til at gå ud og kigge på dem, når de er tørre også smiley
Hannerne vejede 126 og 123 gram, hunnerne 107 og 106 gram, så det er ikke de mindste babyer, taget i betragtning, at der er 4.
Far er SjrV-09 SCH Cavatinas Peppermint Twist. Det er kun anden gang, han er blevet far hos mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom hjem til glædelig overraskelse
Kommentér på:
Kom hjem til glædelig overraskelse

Annonce