{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Sandra C
Sandra C
Tilmeldt:
25. apr 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1

At gøre ham kælen igen {{forumTopicSubject}}

Hej herinde
Håber I kan hjælpe mig

Har fået en kanin ved en gammel kollega
Jeg ved ikke hvor gamel han er. Men ved han ikke er helt ung, men i hvert fald ikke 7 og deroppe. Han er en hermalin

Han er ellevild med at være ude. Han har mere plads og mere frihed end hvor han kom fra. Han er nysgerrig. Han vil gerne nusse i buret. Men ude er det max 1 minut. Hvor han var før ville han gerne nusse i en hel time da jeg sad med ham.
Nogle forslag ? Han er ikke bange for mig på gulvet mere - det skete i sidste uge ( han lod mig gå hen til ham og nusse ham)

Ved ikke rigtig hvad jeg skal finde på, for at få ham til at blive oppe hos mig og nusse. Jeg tvinger ham ikke til at blive når han gerne vil gå

Skal jeg bare give ham tid ?
Skal jeg prøve at sidde med ham når jeg tager ham ud ? Skal jer tage ham op fra gulvet når han er ude, og tage ham op engang imellem ?
Sætte mig på gulvet og læse m.m. ?
Hans bur er på gulvet og han har mulighed for at hoppe ind og ud som han vil

Håber virkelig I har nogle råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gøre ham kælen igen
  • #1   25. apr 2016 Jeg ville bare acceptere at han ikke vil være oppe at nusse - måske det kommer engang. Lad ham komme til dig og nus ham hvor han ønsker det.
    Det er langt fra alle kaniner der gider det.

    Min egen er et kæmpe nussehoved, men ikke tale om at hun vil sidde oppe hos mig imens, KUN ved siden af. En sjælden gang imellem hopper hun op i skødet.


  • Sandra C
    Sandra C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #4   27. apr 2016 Tak for svar alle smiley
    Jeg vil prøve mig lidt frem med rillidatræning og tålmodighed


Kommentér på:
At gøre ham kælen igen

Annonce