{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Dyrt legetøj men må eje det, men hvordan får jeg det billigst til Danmark ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en velpolstret kanin, som skal have noget mere underholdning.
Tidl. Har jeg bestilt Maze haven produkter i Norge på Dyresjappa.no men fragten er dyr meget dyr og man skal betale told oveni og det jeg vil have nu bliver simpelthen alt for dyrt.
Fandt så store.binkybunny.com men de sælger kun indenlands (USA)
Jeg er interesseret i:
Maze haven ( de har flere pap produkter) men den jeg leder efter er en slags kanin labyrint i pap, som man kan samle enten i én etage eller 2.
Næste produkt er ton o'fun bun run tunnel trekantet og ton o'fun bun run floor("gulvtæppe") til den trekantet tunnel.

Det skal kunne bestilles til Danmark og gerne EU så man slipper for told.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrt legetøj men må eje det, men hvordan får jeg det billigst til Danmark ?
  • #1   16. feb 2016 Jeg mener der er told på alt der koster over 80 kr. hvis det ikke er fra danmark af, men man kan til gengæld være heldig at tingene ikke bliver taget i tolden og derfor slipper man får den ekstra udgift.

  • #2   16. feb 2016 Du kan altid tjekke på vetuk, de har næsten de samme produkter og det koster ikke vildt meget at få tilsendt smiley
    Vi køber foder derfra.


  • #4   16. feb 2016 prøv på http://dyrenesnetsalg.dk/ der har jeg mit bur og sådan fra, de har rimeligt gode priser og sommetider får de fede ting og hjemmesiden er dansk så der er levering i løbet af nogle få dage smiley

  • #5   16. feb 2016 Nanamusen - Det er ikke korrekt. Der er ikke told hvis du køber indefor EU.

  • #6   16. feb 2016 Nanamusen, Marie, stald blomst og Den

    Kan i ikke skrive private beskeder til hinanden om told
    Lad mig gøre det klart det vigtigste for mig er at finde de pågældende produkter dvs jeg spørger er der nogen som ved hvor man kan købe dem.
    Så kommer svar som vet.UK de har dem overhoved ikke så hvorfor svare et indlæg når man ikke engang gider tjekke om de har det.
    Jeg har søgt både på navn og billeder og ja dyrenesnetsalg har det heller ikke og er i øvrigt lukket p.t.
    I Dyresjappa ville det med forsendelse og minus told koste 1020 kr og så fik jeg ikke gulvet med da det har været i restordre længe.
    De produkter jeg ønsker kan man ud fra det jeg har skrevet google direkte så jeg forventede nogle seriøse svar på produkterne og kun produkterne.
    Hvis nogen skulle være i tvivl så find siden
    Store.binkybunny.com men de leverer ikke til europa. Så med mindre nogen har en pårørende i USA, som snart kommer hjem og vedkommende vil købe det til en han/hun ikke kender, for jeg tager først penge op ad lommen når jeg modtager varerne !!!
    Maze haven (den jeg beskriver som en labyrint i pap) koster 29,95 US dollars
    Ton o'fun bun run tunnel koster 14,98 US dollars
    Ton o'fun bun run floor koster 2,99 US dollars


  • #7   16. feb 2016 De har papslottet til 130kr på vetuk smiley

  • #9   16. feb 2016 Selvfølgelig har i ikke det og det er skam heller ikke det mit øf handler om synes bare jeg havde gjort det klart hvad jeg ville have og søgte efter nogen som sad inde med viden om disse produkter og jeg skrev også om den amerikanske hjemmeside hvis nu en bruger var i tvivl om det enkelte produkt.
    Jeg var ude efter viden efter jeg selv havde Google hjemmesider og billeder i 2 timer.
    Ville aldrig bruge jeres tid med mindre jeg selv var lost og idag kan selv min 80 årige svigermor søge på nettet og finde det hun skal bruge.
    Der er jo så mange forskellige kanin arrangementer, hvor mange af jer har fået et stort netværk og det var det jeg håber på jeg kunne få viden fra.


  • #10   18. feb 2016 Hejsa Vinnie smiley
    Beklager at du ikke så min henvisning til vetuk som en hjælp, jeg tænkte bare at Nico nok ville sætte pris på særligt dette slot som minder lidt om maze heaven: http://www.vetuk.co.uk/rabbit-supplies-rabbit-toys-c-649_839/smartkitz-cardboard-pet-castle-for-small-animals-p-10928

    Hvis du vil have en maze heaven, fra England kan du bestille den her. Men den er desværre ikke på lager lige nu: https://www.thehayexperts.co.uk/maze-haven.html
    En tunnel må du også vente på kan jeg se, men de burde komme på lager igen: https://www.thehayexperts.co.uk/ton-o-fun-bun-run.html

    Jeg håber snart at varene kommer på lager igen, og ellers er der rigtig mange andre fede ting på hjemmesiden.

    Rigtig god dag til dig og kys Nico fra mig smiley


  • #11   21. feb 2016 Hej Marie
    Tusind tak for hjælpen hvordan fan... Kan jeg have overset det har været på siderne og har lige bestilt andet fra vet.UK. jeg var syg da jeg skrev tråden så hjernen må have været midlertidig ude af drift. Har skrevet det på ønskeliste så venter blot på de kommer på lager igen.
    Tusind tak for hjælpen
    Nico er kysset med hilsen fra dig


  • #12   22. feb 2016 Har du prøvet at skrive direkte til producenten og spørge hvem der forhandler?

Kommentér på:
Dyrt legetøj men må eje det, men hvordan får jeg det billigst til Danmark ?

Annonce