{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Sara E
Sara E
Tilmeldt:
17. jul 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 8

Ørkenrotte øjenbetændelse HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har to ørkenrotter som jeg holder meget af. Men den ene var meget sløv igår aftes, og jeg tænkte at han nok bare var træt, så det tænkte jeg ikke videre over.
I dag ser jeg så til dem igen, og han er stadig sløv. Tager ham så op, og kan se at han ikke har åbne øjnene smiley
Tænker at det er øjenbetændelse, så er begyndt at tørre øjnene med kamillete og saltopløsning.
Men han vil ikke spise! Han ELSKER solsikkefrø, men han gider ikke at spise dem.. Han drikker dog vand. Hvad kan der være galt? Har bestilt tid ved dyrlægen i morgen, men det kunne jo være at I vidste noget.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørkenrotte øjenbetændelse HJÆLP!
  • #1   4. feb 2016 Meget dumt at bruge kamille te men godt at du har fået en tid hos dyrlægen smiley

  • #2   4. feb 2016 Det kan være mange ting, syntes nu aldrig at have oplevet. At dyr går hen, og bliver sløje/sløve, og ikke vil spise når de har øjenbetændelse. Det kan jo være en underlæggede sygdom/virus som så også kommer til udtryk ved øjenbetændelse.

    Så det vil være aller bedst, at ringe til dyrlægen. Og fortælle hvad du fortæller os, og så evt. få den undersøgt. Eller hvad der nu bliver fundet ud af, i samråd med dyrlægen.

    Og man skal aldrig rense øjne med kamillete det er et forældet husmors råd, kamillete indeholder små partikler, som kan være skadeligt i selve øjet. Og som ofte gør mere skade end gavn. Så hold dig langt fra det, og så brug kun salsvandtopløsning.


Kommentér på:
Ørkenrotte øjenbetændelse HJÆLP!

Annonce