{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt?
  • #2   30. dec 2015 Kaniner er noget man kalder semi drøvtyggere. De har en relativt lille mavesæk, og en stor del af deres fordøjelse foregår i blindtarmen. Derfor ryger afføring hurtigere igennem dem, end man ser ved dyr som os, eller en hund eller en kat.

  • #3   30. dec 2015 Helt normalt smiley

  • #4   30. dec 2015 Tak for svarende smiley

  • #8   31. dec 2015 Pia N
    Vil lige sige, at jeg altså NYDER dine svar i tråde - for du kommer med en saglig grundig forklaring på tingene, det er svar der er til at forstå og bruge og det er altså SKØNT med folk som faktisk svarer ordentligt og ikke bare ja/nej, så man ligesom også ved grundlaget for det ja/nej. Du er med til at udbrede viden, og det er altså kanon! smiley

    Ville jeg bare lige sige smiley


  • #9   31. dec 2015 aww hvor er du sød Rollo ^_^
    Og lige over.


  • Stella J
    Stella J Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #10   1. jan 2016 Normalt og normalt. Det ved jeg ikke. Min gør det kun i en bakke i dens bur. Eller i sofaen, hvis han får lov at komme derop. Det får han så ikke lov til mere.
    De første dage jeg havde ham, tissede og pøllede han en del i stuen når han var ude, men så lod jeg ham være i sit bur i to dage og satte en opvaskebalje det sted han havde valgt som toilet i buret. Siden da har han altid gjort det der og i sofaen. Tror at de gerne vil markere, hvis de har fundet et godt sted at være. Han have er tæppe han måtte være på i den ene ende af sofaen, men da han begyndte at bruge det til toilet, var det slut med at komme i sofaen. Om en uge skal han kastreres. Håber det hjælper på det og selvom jeg skifter hans bakke dagligt er det begyndt at lugte ret meget.


Kommentér på:
Er det normalt?

Annonce