{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Nøkken
Nøkken
Tilmeldt:
12. mar 2013
Emner: 2 Svar: 56

Hvad er det mest irriterende din kanin/gnaver har gjort? {{forumTopicSubject}}

I går har mine kaniner fundet ud af at hoppe op i min vindueskarm, og havde væltet et glas saft ud over det hele som de selv var klistret ind i og sad og slikkede op... smiley desuden havde de samtidigt smadret et krus og stykkerne var pænt placeret rundt omkring i værelset..

de har også lavet meget værre ting (afbrudt internetforbindelsen f.eks..)
men hvad har jeres dyr gjort? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det mest irriterende din kanin/gnaver har gjort?
  • #1   27. nov 2015 Jeg har et lille strintedyr, der altid strinter mit nye tøj til, når jeg er ude og fodre smiley

  • #2   27. nov 2015 Bidt min mobiloplader over smiley Lige i det éne øjeblik hvor man var uopmærksom selvfølgelig smiley

  • #3   27. nov 2015 Gnavet i en hæl på et par Christian Louboutin stiletter..... der overvejede jeg sgu' aflivning et kort øjeblik! smiley smiley


  • #5   27. nov 2015 Ædt mine lektier ... De lå op ad buret (dengang jeg havde tremmebure), og de smagte åbenbart godt - for de var væk i løbet af natten ... smiley

  • #6   27. nov 2015 Esn:
    Der har jeg også prøvet!
    Jeg vendte mig om 2 sek. Og så var det i stykker smiley


  • Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

    Emner: 2 Svar: 56
    #8   27. nov 2015 godt jeg ikke er den eneste.. så kan jeg tilføje endnu en ting!

    hver gang jeg står og skal tømme deres toiletbakke, lister min hunkanin hen og tager fat i posen og løber væk mens hun stadig har fat i posen, så den flækker og der ryger tisse strøelse og pøller ud over hele gulvet... (jeg har gulvtæppe) -_-


  • Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #10   28. nov 2015 Uha, der er nok at vælge imellem...

    Jeg sad roligt på min stof sovesofa, og Flapøre hoppede op på mig, og tissede ud over mig og min seng, og mine hovedpuder (det lykkedes hende at ramme alle 3...)

    Bidt ledningen over til min mus til 600 kr... 2 gange.... (og headset, men det er billigere, så pyt)

    Ædt ryggen på den bog, jeg havde købt til julegave til min nevø. Og diverse undervisningsbøger, som jeg var så letsindig at lade ligge fremme.

    Snuppet min paptallerken, hvor jeg havde min aftensmad på... Og så var det kun paptallerkenen hun smagte på, ikke engang pizzaen...

    Hun har adgang til mit badeværelse, og hun har smag for toiletpapir... Nuff said...

    Lege gravko i hendes tissekasse.

    Stjæle hundens mad......

    Hvis jeg tror jeg skal have en lur mens hun er ude, mener hun mit hoved er en glimrende udkigspost....

    Hvis jeg har den "forkerte" bluse på, når hun hopper op for at blive klappet, så begynder hun at grave....

    Det er sørme godt jeg elsker den lille gavstrik smiley


  • #12   30. nov 2015 Puh min afdøde kanin Eggi var seriøst den største ballademager smiley

    -Åd lyset til juletræet.
    -Ædt adskillige lader, ledning osv.
    -Smed med alt ting - bøger, tøj, legetøj osv.
    -Spiste en bog, lektier, papir og en reklame.
    -Åd en gang hans sele.
    -Havde en underlig vane med at kun at humpe min mor.
    -Stak af hele tiden.
    -Kradsede ens tøj i stykker.
    -Spiste flere af mine søsters høretelefoner.
    -Tissede og lavede afføring i bestemte tasker
    -Tissede på en når han blev mopset.





  • #14   30. nov 2015 Haha det er bare en lille resume af hvad han kunne finde på lave af ulykker (og vi kanin sikrede endda hjemmet) smiley

Kommentér på:
Hvad er det mest irriterende din kanin/gnaver har gjort?

Annonce