{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Det bedste hø {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har efterhånden haft meget besvær med at finde det rette hø. I øjeblikket bruger jeg polish hay, fordi mine grise er helt vilde med det. Men det er jeg desværre ikke, jeg synes at det er lidt for gult og kedeligt? Og så drysser det! Helt vildt, jeg spiller næsten en halv pose pga. Af dette. Har før været forbi de lidt dyre mærker, men dem synes mine marsvin bare ikke om. (Er lige gået fra landmandshø fra Luxshoppen)
Mit ønske er bla. At finde et mærke som kan bestilles i lidt større mængder, end det fra dyreforretningerne.
Hvad bruger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bedste hø
  • #2   23. nov 2015 Har bøvlet en del med at finde fra et godt sted, med ordentligt hø - var heldig at finde noget rigtig lækkert enghø ca. 45min fra mig af, det støver minimalt, er lækkert i strukturen - god stråstørrelse mv til kaninerne og de fråder i det.

    Så vil se hvad landmændene omkring dig har, man skal prøve lidt, for at finde det gode.


  • #3   23. nov 2015 Mine grise får det samme som hestene. Godt økologisk hø fra en landmand som bor her på egnen. Prima hø.



  • #4   24. nov 2015 Skovlys smiley Findes både som hø til marsvin eller kaniner smiley Kanin Skovly er mere groft end marsvin modellen smiley

  • #5   24. nov 2015 Brogårdens urtegræs får mine, af og til blandet med alm. hø fra Brogården, hvis de f.eks. har været udgået for det i perioder!


  • #6   24. nov 2015 Skovly her - absolut det bedste hø nogensinde. Mine svin nægter at spise noget, hvis ikke det kvalitetsmæssigt svarer til skovlys urtegræshø.

    Men det kommer jo nok an på om man bor sådan at man enten kan hente eller få leveret - De bor syd for Køge på Sjælland.
    De kører storkøbenhavn en gang om måneden, og mener at de tager vestsjælland hveranden måned.

    Man kan så osse komme ud for at de kan have lukket for nye kunder, idet de prioriterer at have lager nok til de gamle kunder til næste høst smiley


Kommentér på:
Det bedste hø

Annonce