{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Hjørdith Hamster
Hjørdith Hamster
Tilmeldt:
13. jan 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

forladt kanin {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

I går fandt min hund en kanin da vi var ude og gå tur. Jeg havde godt set den løbe rundt dagen før, men jeg kunne ikke fange den. Da min hund fandt den var den kravlet ind i den papkasse den var blevet forladt i. Der lå lidt halm i bunden og en plasitckpose med foder den selv havde bidt hul på.
Nu er jeg ikke sikker på hvordan den skal fodres for den ikke får ondt i maven. Jeg har givet den en masse hø, et lille stykke gulerod og nogle at de tør piller der lå i posen og vand.

Den bor på badeværelset lige nu. da det er det sikreste sted (hvor hundene ikke kommer). Den har fået sin papkasse med så den måske kan føle sig tryk, bunden af en transportkasse til en hamster med care fresh (der kan den bedst lide at ligge) og et tæppe.

Vi har snakket om at beholde den, hvis der ikke er nogen ejer der dukker op. Ville det være bedst at få den neutraliseret? Den er begyndt at tisse over hele gulvet og virker allerede lidt territoriel.

Jeg tror det er en løvehoved. Hvor meget pelspleje kræver den så? skal den bare børstes?

Jeg håber i kan hjælpe mig med mine mange spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forladt kanin
Kommentér på:
forladt kanin

Annonce