{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

løber væk {{forumTopicSubject}}

altså de der for dig jeg har to kaniner der hjeme men min søsters kanin bliver ved med at hope ud af buredt nu har han været ude på eventyr 2 gange den første gang fandt jeg ham den anen gang fandt naboen den og han så den om aftnen så den tog sig lige en nate tur i nabons have PINLIDT smiley men da vi så fik ham igen hade han blød på læben men det er stopedt men vi vil ikke ha at han løber væg igen så om i hade nogle ider det kune være dejlidt men det sjove er at min kanin nuller ikke løber væk selvom lågen stå open efter den anen er løbedt ud vi har sadt et ekstre hengsel på bæge døre håber i sener mig nogle ider



PS DET ER DEN VIDE BAGOST PÅ BILEDT DER LØBER VÆK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løber væk
  • #1   3. okt 2015 Få et sikrere bur - I er herrer over hvorvidt kaninen løber væk eller ej - ikke kaninen medmindre det er fordi i glemmer at lukke buret! Og er det indhegningen den stikker af fra så er den nok ikke høj nok elle nedgravet nok hvis den graver under.
    Så ganske enkelt har ikke sikret jer godt nok når den gentagne gange har gjort det - du er ni år så det var måske også en god ide at snakke med dine forældre om det for det er ikke noget du selv kan gøre


  • #3   3. okt 2015 Du skal have skilt de kaniner ad - hvis den anden er en hun, får de unger, og hvis det er en han, kommer de op at slås. Og sørg for godt lukketøj, der er masser af farer for din kanin udenfor buret.

  • #4   3. okt 2015 Mange tak men mine kaniner kan godt være samen de er brødre og har væredt samen siden de blev født og er kastrert og mine forældre ved det godt det var dem der sagde at jeg kune spøger her på gnaver galleri

  • #6   3. okt 2015 Et bur er aldrig nok til 2 kaniner, men jeg er da glad for at høre de er kastrerede. De skal have min. 10 kvadratmeter og hvis i ikke har pladsen til det, så må det blive 2 bure.

  • #7   4. okt 2015 ok


Kommentér på:
løber væk

Annonce