{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Er min kanin aggressiv / utryg {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har en kanin Sille. Har haft henden i lidt over en måned. Det er en kanin uge på 3 mdr. Har aldrig haft kanin før, så jeg ved ikke hvordan en kanin normal opføre sig. Når jeg tager hende ud af buret spjætter hun og det samme gør hun når hun skal ind igen. Nogle gange når jeg tager hånden ned til hende kan hun finde på at hoppe frem mod hånden, sætter potterne på den og markere med tænderne i hånden. Hun er meget kontaktsøgende. Virker overhovedet ikke bange for mig på nogen måde. Jeg har hende ude hver dag, hvor vi hygger. Jeg har også et marsvin ved siden af hende, så de kan fornæmme hinanden, så hun keder sig ikke.
Håber i kan hjælpe mig. Om Sille er aggressiv eller utryg..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min kanin aggressiv / utryg
  • #1   8. aug 2010 Det er ihvertfald ikke alle kaniner, der markerer med tænderne som hun gør. Vil tro at det er fordi at hun ikke kender dig så godt, og du trænger jo ind på hendes 'område' - jeg synes ikke at det lyder som om at hun er direkte aggressiv, men det kan jo være svært at bedømme når man ikke har set kaninen.

  • #2   8. aug 2010 Okay. Det kan det jo godt være. Afmærker kaniner sit eget territorium i buret. Hvis det er, så er det jo klart at hun bliver sur på mig, når jeg kommer og retter på høet eller pillerne. Især når hun ikke kender mig så godt.

  • #3   8. aug 2010 Det er ikke alle kaniner der gør det, men nogen gør :o)

Kommentér på:
Er min kanin aggressiv / utryg

Annonce