{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

rotter og mus og temprament {{forumTopicSubject}}

hvordan vil I beskrive tempramentet hos rotter kontra mus? har de generelt et meget forskellige temprament. Har haft mus i en del år, men aldrig rotter, og kunne være lidt pændende at høre om de er markant anderledes tempramentsmæssigt end de små musn??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rotter og mus og temprament
  • #1   7. aug 2010 Ikke to rotter er ens. De har alle forskelligt temperament, men vil man have søde, kælne og tamme rotter med et godt roligt temperament, skal man kigge på stamtavlen.

    Jeg har et par afkom efter egne rotter og flere efter veninders, og kan tydeligt mærke at de ligner deres forældre.

    Så rotter efter en avler, der går op i forældrenes sind, er for det første en god investering, hvis man vil have en rimelig sikkerhed for ens rotters temperament.


  • #2   7. aug 2010 Jeg havde en kort overgang mus og rotter samtidigt.. mus er der meget mer e "go" i end der er i rotter..

    Og så er jeg bare en nød til at holde mus i live, jeg aner virkelig ikke hvad jeg gør galt, så nu holder jeg mig fra at have mus smiley


  • #4   7. aug 2010 tak skal I have...

    » Hegnsholts opdræt «
    ja jeg har nu endellig fået på skrift af min udlejer at jeg må have lov at holde både mus og rotter i mindst 6 måneder og til den tid har jeg fået nu og stor lejlighed. Så lige for tiden går jeg og overvejer om der skal være mus igen (savner jo at have dem)... Eller om det skal være rotter. Har altid haft meget lyst til at få rotter men jeg rejser en del og ved ikke hvor smart eller let det er med et par rotter. Det er lettere at køre et musebur over til nogle venner som kan passe dem.. Men ja jeg overvejer det meget.... er vild med både mus og rottersimpelthen så sjove og søde dyr...


  • #5   8. aug 2010 Mischa .

    tak skal du have - det kan godt være det bliver nogle små muslinger så... Egentlig kan jeg også godt have rotterne med når jeg er væk, men de vil så komme til at skifte mellem at være i to forskellige burer og det ved jeg ikke hvor godt ville være


Kommentér på:
rotter og mus og temprament

Annonce