{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.319 visninger | Oprettet:

Line A
Line A
Tilmeldt:
1. maj 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Belgisk kæmpe - Bur str.? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har nu fået plads til de dejlig store kaniner igen, men, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave deres bure, hvordan holder I jeres kæmper? Ved at de kræver godt med plads, men mangler lidt inspiration smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Belgisk kæmpe - Bur str.?
  • Line A
    Line A Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   27. jul 2015 Har læst at der anbefales 1 m2, men er det ikk 'kun' 1m x 1m? Synes nemlig ikke umiddelbart at det var ret meget plads, til sådan en stor kanin smiley Har en del plads at gøre med, tror mere det er inspiration til hvordan bur osv. skal se ud, jeg mangler smiley Jeg tænker nemlig et bur med halm og hø og et rum den kan gemme sig i og komme ind i om natten og så en ordenlig løbegård, den frit kan gå i om dagen ☺ Men synes det er lidt svært med 'designet' af buret. De fleste købe bure, er til mindre kaniner, her tænker jeg på højden. F.eks. de bure man kan købe med en lille løbegård nedenunder, en belgisk vil ikke en gang kunne komme ned af rampen gennem hullet 😄 Fnis.

  • Line A
    Line A Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   27. jul 2015 Det er de også, har dog set nogle virkelig luksus udgaver, men så får du dulme også lov til at betale for dem 😄 Jah, det lyder også meget bedre, var nu heller ikke i min plan at bygge så småt til sådan en, manglede inspiration til et godt bur ☺ Så lige din den første kanin, rigtig nusser by the way smiley Men der fik jeg lige lidt inspiration til et bur ☺

Kommentér på:
Belgisk kæmpe - Bur str.?

Annonce