{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Hvorfor døde Knud? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Min kanin Knud han døde i går han er/var en Fransk Vædder, han blev født i år 2013 og døde 25/7/2013, af hvad jeg kan lære mig frem til bliver en Fransk Vædder i gennemsnit 5-7 år og det blev Knud ikke, han blev kun 2 år. Han var begyndt at blive lidt tynd på det sidste, han havde hele tiden frisk vand og nyt foder, han fik også en lille gulerod ind imellem, han havde også fået en stor ny løbegård som svare cirka til størrelsen på en af de store trampoliner (4,50 m i diameter ca).

I går regnede det rigtig meget hjemme hos os og han blev ved med at hoppe ud i regnen han havde god plads til at være i læ og masser af halm han kunne putte sig i, man han blev ved med at hoppe ud i regnen igen og igen, jeg valgte at gå indenfor igen og så måtte han hoppe ud i regnen. 1 time sener kom jeg ud for at kigge om han har det godt og om han skulle have frisk vand men han lå ned ude i regnen og var død smiley . Vi holdte en meget fin begravelse for ham.

Jeg håber at der er en som ved noget om hvorfor det kan være han døde, jeg har tjekket at han ikke har fået noget han ikke kunne tåler og det var kun honningmelon og donut fersken jeg ikke ved om de kan tåle det?

Mvh Frederik S.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor døde Knud?
Kommentér på:
Hvorfor døde Knud?

Annonce