{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Maria N
Maria N
Tilmeldt:
15. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Foderbold - Kanin {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har en dejlig hankanin på 3 år. Han løber frit i min lejelighed hele dagen, og er kun i sit bur om natten.

Han har diverse legetøj, tuneeller, fodertræer og så videre som han er meget glad for og bruger flittigt smiley

Jeg købte for nyligt en foderbold til ham, så han kunne få lidt ny udfordring.

Men hvordan lærer jeg ham at bruge den? smiley Det virker ikke rigtig som om han forstår konceptet, selvom jeg på mange forskellige måder har prøvet at vise ham det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderbold - Kanin
  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   15. jun 2015 Det virker bare ikke rigtig somom min kanin er særlig interesseret i det. Men måske jeg bare skal være lidt mere tålmodig smiley

  • #3   15. jun 2015 Er han sulten? En forudsætning for at få dem til at kaste sig over bolden er at de er sultne når du fodrer, dvs. han skal selvfølgelig ikke have fri adgang til en skål mad ved siden af, men hvis du så nøjes med at fodre i bolden i et stykke tid, så kan jeg love dig, at han lærer det. Dem af mine der har bold kan nærmest danse hula når jeg fylder bolden op

  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   15. jun 2015 Har prøvet at tage hans mad væk, men efter som han ikke rigtig har gidet bolden, har jeg stillet hans skål ind igen. Ønsker jo ikke at han "sulter" smiley han har selvfølgelig hø og grønt, men alligevel smiley hvor længe tror du jeg skal give det?

  • #5   15. jun 2015 Put hans foder i bolden, og vis ham hvordan han skal gøre, og vis ham at der er mad i.

    Det har virket for vores.
    Vi har pt 4 der bruger den, og er på jagt efter flere.


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   15. jun 2015 Det synes jeg bare jeg har forsøgt. Problemet er at han overhoved ikke synes at den bold der er spændende smiley
    Men så jeg skal bare tage hans kaninfoder væk, og kun have noget i bolden, og så vente til han bliver sulten nok til at gide? smiley


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   15. jun 2015 Det kan godt være jeg bare skal give ham lidt tid til at finde ud af det. Det er bare det der med tålmodigheden smiley

  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   15. jun 2015 Helt sikkert, men ejer fandme ikke meget af det smiley
    Det kan jo også være jeg bare har en kanin der ikke synes sådan en foderbold er fed!
    Han plejer nemlig meget hurtigt at gennemskue tingene, men denne her gider han dårligt kigge på!


Kommentér på:
Foderbold - Kanin

Annonce