{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

masvin ude eller inde i disse dage? please hjælp. {{forumTopicSubject}}

Godaften. nogle som ved om det er ansvarligt at have marsvin ude/indefor i et skur er et fint skur nylavet og med dør og tag bare uden lys. men tages udenfor fra morgenstunden.. nogle der ville sige om det er ansvarligt?

På forhånd tak. smiley

mvh stefan

p.s det er 3 stykker så de holder hinanden varme. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  masvin ude eller inde i disse dage? please hjælp.
  • #1   20. maj 2015 Hvis der kan holdes en temperatur på over 10 grader og dyrene er vant til de lave temperaturer, så jo - men ellers, så ville jeg personligt ikke turde.

    Min garage holder ok på temperaturen men der ville jeg ikke have marsvin ude endnu, er stadig lige køligt nok om natten og med det skiftende vejr.


  • #3   21. maj 2015 Så skal du nok ud og finde nogle voliere marsvin.

    Marsvin som er vant til at være ude i en voliere i sommer halvåret.


    Ellers så er en maskine som suger fugt virkelig god smiley


  • #4   21. maj 2015 jeg ville vente til vejret bliver bedre.

    Der er stadig dage hvor det er ret koldt osv.


  • #5   21. maj 2015 Enig med sortfod - vejret er stadig ekstremt omskifteligt, både dag og nat, desværre. Jeg har sgu selv overvejet om det var mig som var kommet i overgangsalderen fordi man skiftevis fryser og sveder.

  • #6   21. maj 2015 De siger at denne maj ligger under gennemsnittet mht temperatur, selvom starten af året har ligget over.
    Det er stadig ret koldt udenfor selvom solen skinner. Hvis man sætter sig på jorden bliver man kold i måsen.
    Marsvinene er helt nede ved jordhøjde, vent til det bliver lidt varmere smiley


Kommentér på:
masvin ude eller inde i disse dage? please hjælp.

Annonce