{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Anne P
Anne P
Tilmeldt:
15. maj 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

gøre kanin til "ude" kanin {{forumTopicSubject}}

hej GG.
Vores kanin på 8 er simpelthen begyndt at lave pølser overalt, han går frit i hele hjemmet og har hele tiden gjort det og har altid bare hoppet i sine bakker og ellers været renlig.
Men her det sidste halve år er det begyndt at gå voldsomt ned ad bakke for ham, han tisser og laver pølser præcis hvor han vil, særligt oppe i vores sofa og nu os i sengen og gode råd er dyre og jeg synes bare vi har prøvet alt for at få ham renlig igen.

vi har så snakket om nu, om han bare skal have lov at opholde sig i vores udestue hvor vi så os kan lave sådan at han bare kan rende ud og ind i en indhegning udendørs.

men udestuen er af ældre dato, den er ikke 100% isoleret mere men der er gulvtæppe og ja ly og læ og ellers lukket af. desuden vil han os få sit bur med som altid er med godt med hø og grønt i:-)

kan man stille ham derud nu med den alder han har når han har været vant til at være indekanin og kun være ude når vejret har tilladt det et par timer om dagen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gøre kanin til "ude" kanin
  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   6. maj 2015 Han er ikke kastreret.

    vi vil lave det således han i sommer måneder altid kan gå udenfor og selvfølgelig også gå i skygge/læ udenfor, der er nemlig en kattelem i udestuen smiley


  • Anne P
    Anne P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #3   6. maj 2015 har ikke lyst til "kun" at lave en indhegning til ham da han alle dage har været vant til at rende helt frit på 140 m2, udestuen er cirka 6x4 meter og indhegningen vil blive 2x2 meter udendørs, selvfølgelig vil han stadig komme ind og hygge når vi er hjemme men ikke hele tiden som nu..

  • #6   6. maj 2015 Da jeg gjorde min kanin sofus renlig smed jeg alle hans lorte op i hans bakke mens han så på. Og så tænkte han nok når det er der mine pøller skal ligge og så gjorde han det lidt i Bakken og lidt rundt i buret og så en dag holdt han op med at gøre det i buret. hvis man ikke gider at røre lortene kan man også bare bruge noget andet til at tage dem op i Bakken med som fx en lille skovl eller en pose.

Kommentér på:
gøre kanin til "ude" kanin

Annonce