{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Slankekur til kanin {{forumTopicSubject}}

Min kanin er gået hen og blevet lidt rund her i løbet af vinteren, på trods af hun ikke ret meget frugt får. Hendes kost består af hø, grønt og omkring 10 gram piller.

Jeg har været nødtil at hjælpe hende med at holde sig ren, ved at klippe hendes pels om kønsdelene ned, så hun får en chance, og er fri for at få pels i munden når hun spiser afføringen. Jeg vil derfor gerne have hende ldt tyndere, for jeg tænker at hun evt. er for tyk til at kunne nå. Hun er løvehoved, så en evt. hagepose er usynlig, også er hun kilden under hagen xD Men har mærket lidt på hendes krop, og synes ikke man kan mære så meget som man skulle. Blandt andet kan jeg ikke mærke hendes ribben ret godt.

Hun er dagligt ude, når vejret er godt er hun ude hele dagen, og ellers er hun ude så længe det er anstændigt. Lige pt. kan hun ikke rende frit i haven da vi er i gang med at fræse den, så derfor går hun i en jord indhegning på 1,5m*2m. I indhegningen har hun mulighed for at grave, samt komme op og kigge ud, da der er en udkigspost. Og så har hun et lille græsningsbur som læ, så hun kan gå i læ. Og selvfølgelig er der hø og vand der ude :))

Lige nu får hun versele Laga crispy musli. Og ja jeg ved godt det ikke er det bedste foder, men det bliver også snart skiftet ud med grønt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekur til kanin
Kommentér på:
Slankekur til kanin

Annonce