{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

At lave det perfekte kaninhjem {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg står med to kaniner, på henholdsvis 1 og 2 år. Jeg har overtaget dem fra en veninde, som ikke kunne have dem mere.

De plejede at gå frit i hendes lejlighed, men da hun flyttede rykkede de ind på et mindre område.
Nu går de så i hjørnet af mit værelse, og deres plads er ca på 2 x 1,5 m.

Jeg har haft rigtig meget glæde af dem allerede nu, men én ting jeg har svært ved, er at de bider riiigtig meget i tremmer.
De har grene, hule, hø, toiletbakke, papkasse, tæpper, små træting og bamser at lege med, men det virker stadigvæk til at kede dem.

Eller også så har de brug for mere plads? Men de har ingen problemer med at tage en løbetur rundt derinde, eller stå oprejst og hoppe rundt på ting. Alt det som en kanin burde kunne gøre.

Jeg vil rigtig gerne have det til at fungere indenfor, fordi de bare er herlige at have! Men selvfølgelig ikke når de er stressede, og hele tiden sidder og bider i tremmer.

Så mit spørgsmål er hvordan jeg kan indrette deres hjem så det bliver mere spændende for dem?


Jeg har dem ude at løbe på værelset mindst en gang om dagen, men de har haft skubbet hegnet ud, og være sluppet ud på mit værelse, hvor de så er løbet ind under sengen. (Jeg har hegn rundt omkring det nederste af min seng, da der er alle mine tingg såsom mapper, bøger og ting jeg ikke skal bruge)
Nu er det eneste de laver når de får lov til at løbe rundt, er at hoppe hen til enden af hegnet, og enten grave vildt og voldsomt i mit tæppe, eller bide det i stykker......

Kunne det tyde på at de savner en hule? Da der jo er mørkt og rart under min seng?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lave det perfekte kaninhjem
Kommentér på:
At lave det perfekte kaninhjem

Annonce