{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Sindsyg plan? {{forumTopicSubject}}

Hej alle gnavervenner smiley
Jeg har fået lov til at få 2 marsvin men først efter sommerferien så støder jeg på de 2 sødeste marsvin på dyreværnets hjemme side men min far siger
Vi må finde nogle andre for Sille og Baily er solgt efter sommerferien
Så har jeg fået en god idé: jeg finder en til at købe dem og tage sig af dem indtil efter sommerferien hvor jeg så vil overtage dem så er jeg jo sikker på at de ikke bliver solgt
Er min plan lidt for sindsyg? smiley


Kommentarer på:  Sindsyg plan?
  • #1   26. mar 2015 Det er synd for dyrene de skal skifte hjem så mange gange.. Først fra 1 (sikkert flere) ejer(e) til dyreværnet, så til en du kender og derefter til dig... Stakkels dyr

  • #2   26. mar 2015 Måske ikke den bedste plan desværre. Men dyreværnet får hele tiden nye dyr så bare kig når det er du må få marsvinene smiley Og stor ros til dig over du køber dyr fra dyreværnet, og give dem et godt hjem smiley

  • #3   27. mar 2015 Når nu I har en aftale, din far og dig, så synes jeg du skal overholde den - de ser ganske givet søde ude og er det sikkert også, men der skal nok nå at komme andre søde marsvin også, som er klar når du er det smiley

    At begynde at få andre til at købe dem og passe dem, synes jeg ikke er fair overfor marsvinene - og hvis du alligevel skal bruge penge på det, som vel skal komme fra din far, så er det jo lidt omstændigt at gøre det på den måde og mon ikke han også vil undre sig.


  • #4   27. mar 2015 Jeg kan godt følge ideen... men når det så er sagt, så er der lige et par ting.
    Allerførst kan du ikke bare komme ind af døren derude og købe dem - du skal have en voksen med.
    Dernæst så kan du ikke regne med at en passer kan lægge bur og andre fornødenheder til. Det kan snildt løbe op i en ret solid sum penge indtil du kan overtage dem.
    Sidst men ikke mindst, så tror jeg ikke din far vil sætte pris på at du går bag om ryggen på ham... og det kan i værste fald give bagslag, hvilket vil være pænt øv for både dig og marsvinene.

    Som der bliver nævnt, så vil der altid være masser af sindssygt skønne marsvin til salg - så vent, og vær glad for at du har fået lov efter sommerferien smiley
    Jeg siger ikke det er fedt at skulle vente.. jeg er ikke selv det mest tålmodige menneske... men i det lange løb, så er det altså den bedste løsning, osse for husfreden.


  • #5   27. mar 2015 Tak for alle jeres svar de er blevet solgt til en anden familie så jeg må finde nogle andre marsvin

Kommentér på:
Sindsyg plan?

Annonce