{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KaninSpørgsmål?
  • #1   27. feb 2015 Sidste spørgsmål:
    Besviser man er ansvarlig nok til det smiley


  • #2   27. feb 2015 Man skal ikke overtale sine forældre til noget.
    Siger de nej, så har de nok en grund til det, det er trods alt dem som står med det overordnede ansvar.

    Man ja, du kan godt have kaniner i et skur, så længe de har mulighed for at være i læ og tørvejr.


  • #3   28. feb 2015 Ok undskyld hvis jeg formulere mig dårligt:D .men kaniner er min hobby eller det er i hvert fald det jeg laver hele tiden !altså jeg nusser dem:D

    Og jeg tror sagtens jeg kan bevise at jeg kan passe den lige så godt som de andre:D


  • #4   28. feb 2015 Jeg måtte få 2 nye kaniner KUN pga. At jeg kedede mig til stævner for der var jo kun 1 at hoppe med?
    GAAAAAB smiley
    Så fik jeg lov da jeg i forvejen elsker kaniner og nyder at snakke med dem og gøre rent ved dem og jeg betaler SELV dyrelægeregningerne sååå hvis det bliver for dyrt må jeg desværre aflive den skadede, men indtil videre har der ikke bare været 1 ting der er værd at tage til dyrelægen for da mine kaniner har det helt PER-FEKT smiley
    Så jeg ville mene du bare skulle arbejde for det, men det er selvfølgelig i sidste ende dine forældres beslutning, men waaaoow jeg ville have en kedelig hverdag hvis jeg ikke havde mine kaniner smiley


  • #5   28. feb 2015 Min hverdag vil også være trist hvis jeg ikke havde kaniner .
    Min veninde og jeg kunne godt tænke os at starte men da ingen af mine kaniner rigtig er for det så vil eg godt lære en ny det og har fået lov til at vi kan bygge tre nye bure så de er bare nogle forkælede små nullermænd og nullerdamer


  • #6   28. feb 2015 Min hunkanin gik desværre tom, men skal parres igen hvis du må få nogle hopunger smiley
    Skal selv beholde 1 smiley


  • #7   28. feb 2015 Jeg vil nemlig godt have en DV / Løvehoved
    Kender ikke forkortelsen på løvehoved ??


  • #8   28. feb 2015 Det er dværgvæddere mine smiley

Kommentér på:
KaninSpørgsmål?

Annonce