{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Advarsel til kaninfolket {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at dele dette med jer, for at nå ud til flest mulige. Opslaget er delt inde fra Facebook, så det er ikke mig selv der har oplevet dette.

"Pyha. Har en del kaniner til salg. Blev så lige ringet op af en mand som ikke var så god til dansk det er så hvad det var. Men så spurgte han om mine kaniner var trænet i hunde kamp. Spurgte indtil hvad han mente med det. Jamen det havde hans kammerat prøvet og de led ikke da de bare gav dem nogen steroider.
Sagde så pænt nej tak og lagde røret på."

Jeg håber det er i orden at jeg har delt det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel til kaninfolket
  • #2   25. feb 2015 Jeg ville nok overveje at at hive fat i politiet. Hundehvalpe er ulovlige i DK, så det kunne være de var interesserede.

  • #3   25. feb 2015 Åh undskyld, det er et alvorligt emne - men Pia, din besked, dén fik mig altså til at grine smiley Jeg vil straks fare ud og gemme mine 6 hvalpe, hvis de er ulovlige smiley

    Derudover, mon det har været seriøst ment - nogle har en klam form for humor og tror måske de kan hidse folk op ved at spørge om den slags? Synes jeg har set noget lignende for ikke så længe siden.

    Redigeret: Mener forresten at der i facebook gruppen stod, at de ringede fra hemmeligt nr smiley


  • #4   25. feb 2015 Rollo, der står nemlig på Facebook at der er ringet fra hemmeligt nummer smiley Jeg kan ikke huske om det først kom frem i en kommentar eller om det stod længere nede i det hun havde skrevet. Jeg tænkte bare at det jeg har klippet ud fra det, var det vigtigste at få formidlet videre smiley

  • #5   25. feb 2015 Politiet kan somregl se nummeret selvom det er hemligt for dig

  • #6   25. feb 2015 Rollo: Det er problemet ved at skrive fra telefonen... Det er så fedt når den retter det man skriver, uden man opdager det smiley

    Det er meget muligt det bare er for at hidse folk op, jeg kunne personligt bare godt finde på at forhøre mig, men det kan jeg jo også sagtens sige, når jeg bare ville hive fat i noget nær familie der er i politiet smiley


  • #7   25. feb 2015 Sidder her og er dybt rystet men undre mig samtidig over hvordan pokker man træner en kanin til hundekamp ?

  • #8   25. feb 2015 Jeg tror at kaninen er til så hunden kan øve sig til kamp, inden den skal i kamp mod en anden hund. Men jeg ved det ikke, da jeg virkelig ikke går ind for det, og derfor ikke har sat mig ind i sådanne ting

  • #9   25. feb 2015 Det er da absolut et forsøg værd at snakke med politiet om det og især hvis man har nogle "lige ved hånden" alligevel - eller hvis man ved hvor man har annonceret og lidt kan regne ud hvor de ser det, så evt. kontakte siden og fortælle om problematikken.

    Det der får mig til at tro det er for at genere folk, mere end en reel henvendelse er, at ville man sige ærligt at man har tænkt sig at pumpe kaninen fuld af steroider og smide den ind til en hund for sjovs skyld agtig?!

    Man ser bare så meget i dag, hvor folk bevidst siger den slags, bare for at hidse folk op, fordi det åbenbart er sjovt - man ser også børn gøre det i facebook grupper, hvor de sidder og skriver sådan alt muligt modbydeligt, fordi hvis de kan få nogle kaninelskere hidset op er det simpelthen det sjoveste i verden!? smiley


Kommentér på:
Advarsel til kaninfolket

Annonce