{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Rikke S
Rikke S
Tilmeldt:
7. jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ny med kanin {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi får en kastreret kanin i morgen hvilket vi glæder os meget til, men det har også skabt et par spørgsmål, jeg håber i vil hjælpe med at besvare.

1. Hvad er det bedste bundstrøgelse til udendørs bur?
2. Vi vil gerne bygge en løbegård uden om hans bur så han får dejlig meget plads, har i evt. Nogle billeder liggende til inspiration?
3. Er det muligt at sætte ham sammen med en unge, og i givet fald hvilket køn?
4. Er der nogen der har erfaring med at have kanin gående frit i haven?

På forhånd tak

Mvh Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny med kanin
  • #1   22. feb 2015
    1. Hvad er det bedste bundstrøgelse til udendørs bur?
    Jeg bruger bare halm ved ikke hvad der er bedsr smiley
    2. Vi vil gerne bygge en løbegård uden om hans bur så han får dejlig meget plads, har i evt. Nogle billeder liggende til inspiration?
    Det er der mange der laver har dog ikke et billede smiley
    3. Er det muligt at sætte ham sammen med en unge, og i givet fald hvilket køn?
    Ja en neutraliseret Hunkanin der er så MEGET blandede meninger om at sætte 2 kaniner sammen...
    4. Er der nogen der har erfaring med at have kanin gående frit i haven?
    Ikke mig smiley


  • #3   23. feb 2015 1. Hvad er det bedste bundstrøgelse til udendørs bur? Jeg bruger savsmul og halv. Fungere rigtig godt.
    2. Vi vil gerne bygge en løbegård uden om hans bur så han får dejlig meget plads, har i evt. Nogle billeder liggende til inspiration? Tjek mit fotoalbum med udebure.
    3. Er det muligt at sætte ham sammen med en unge, og i givet fald hvilket køn?Ikke hvis du ikke neutralisere, og sørge for at de har nok plads. Hvis du ønsker 2 kaniner sammen, så køb en hun ved en god opdrætter, få begge dyr neutraliseret og så burde de fint kunne nyde hinanden selskab.
    4. Er der nogen der har erfaring med at have kanin gående frit i haven? Ja. Det fungerede godt for mig, men jeg synes man skal tænke sig meget om.
    Kaninen er i ret stor fare fra både hunde, katte og vilde dyr.


Kommentér på:
Ny med kanin

Annonce