{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Halm i øjet *kanin* {{forumTopicSubject}}

Har lige været ude ved min kanin for at tjekke vand osv. Så hendes øje var helt lukket, så fik hende til at åbne det og fandt et stykke halm, skyndte mig ind med hende for at fjerne det, fik fjernet det og vasket rundt om øjet.

Hendes øje var løbet i vand, vil lige se hvordan det ser ud i morgen. Har jeg gjort det rigtigt eller skal jeg gøre noget mere eller skal hun til dyrlæge?

Hun åbnede hendes øje så snart jeg havde fjernet halm strået.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halm i øjet *kanin*
  • #1   31. dec 2014 Jeg ville give saltvands dråber fra apoteket (hvis du har det) og så vente til i morgen og se det an. Evt. se om du kan se nogle ridser eller andre skader i/omkring øjet.

  • #2   4. jan 2015 Jeg ville lyse hende i øjet med en lommelygte, så du kan se eventuelle rifter som halmstrået kunne have lavet på hornhinden.
    Hvis du er i tvivl, så kontakt en dyrlæge smiley
    - Held og lykke med hende!


  • #3   5. jan 2015 jeg var ude ved hende lige da jeg stod op ved en 10.00 og der var øjet fint og der er intet at se, jeg har taget en "synstest" ved at bevæge noget mad for at se om hun registrede det og det gjorde hun. Der er intet at se med det blotte øje, og heldigvis var det ikke et af de stive halm strå.

Kommentér på:
Halm i øjet *kanin*

Annonce