{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Kanin tisser lige udenfor bakken. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley

Jeg har en vidunderlige "lille" vædder, som er godt og vel 7 måneder gammel. Hun er stortset renlig, hun er dog begyndt at lægge lorte rundt omkring på gulvet, men det er jo fordi hun er blevet teenager. Men nu til sagen!

Jeg har et stort 2 etage bur til min frihoppende kanin, som hun skal være i mens jeg sover, og er i skole. Hun tisser stortset altid i bakken. Der er bare et lille problem. Hun er begyndt, at tisse akkurat udenfor bakken, men hun sidder i bakken. Da det er en 2 etage rammer tisset trappen, og glider ned til den næste etage, hvor der er en lille træplade. Det gør at buret lugter ret meget.

Jeg vil blive rigtig glad, hvis nogle af jer havde et par forslag, som kunne fixe mit problem smiley


Kommentarer på:  Kanin tisser lige udenfor bakken.
  • #1   13. dec 2014 Det kan være han bare ikke gider kassen.. Det gider min ikke, så jeg fjernede den.. Den bruger bare hjørnet som det er

  • Cecilie M
    Cecilie M Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   16. dec 2014 Hej
    Min Kanin er "også" renlig, men har udvalgt et hjørne i min gang som han gerne tisser i. Jeg har gjort hjørnet rent med rodalon rigtig mange gange, da det virker som om han tisser i hjørnet fordi han har været der før;)
    Nu har jeg købt en spray,der hedder "gå-væk hund/kat" og det virker!
    kh. Cecilie
    (link fjernet)


Kommentér på:
Kanin tisser lige udenfor bakken.

Annonce