{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

GnaverGalleri.dk
GnaverGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
8. apr 2010
Følger: 1 Følgere: 29240 Emner: 30 Svar: 64

GG-info: Android-app'en er her! {{forumTopicSubject}}

Så er der gode nyheder til de af jer med androidtelefoner, der savner en app!

Nu kan du nemlig hente vores android-app her: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.bazoom.app&hl=en

Vi har testet den på mange forskellige telefoner, men der kan selvfølgelig stadig være fejl - og finder du en, så giv endelig lyd, så vi kan få det rettet.

For at kunne bruge app'en skal du have Android 4.0 eller opefter.

God fornøjelse!

Mvh. Rikke/GG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GG-info: Android-app'en er her!
  • #1   26. nov 2014 Hvorfor smider I et oplæg her omkring Android, og en i PM om iPhone?
    Det virker rimelig tumpet, især når man som android bruger får en PM om noget man slet ikke kan bruge


  • #2   26. nov 2014 Pia: Jeg Har ikke fået nogen om pm om iPhone app sådan for nylig smiley altså ikke siden den kom ud. Men de kan jo ikke vide hvem der har hvilken slags telefon så de skriver jo om det til alle.

  • #3   26. nov 2014 Jeg har lige fået en, samtidig med det her opslag.
    Det jeg synes der er fjollet er, at man smider info om den ene app af som PM mens den anden lægges op som indlæg i forum.
    Det giver INGEN mening, og er noget Admins nok skal se nærmere på, for det er imo en dum og uprofessionel måde at gøre det på.

    Ud over det gider jeg slet ikke en app til formålet. Min skærm er så stor at hjemmesider ofte virker bedre end apps smiley


  • #4   26. nov 2014 Jeg fik også en besked om iPhone, da dette emne kom ud

  • #5   26. nov 2014 Nu fik jeg også beskeden om iPhone app'en men den har jo ikke noget med Android app'en at gøre, der står jo i pm at de har lavet en opdatering til iPhone app'en, altså en funktion i den som ikke var der før. Altså den pm vi har fået, høre ikke sammen med dette forum emne.

  • #6   27. nov 2014 Nej, teknisk set ikke, da det er til to forskellige platforme.
    Men så alligevel. Det hele handler om mobil/tablet apps
    Det virker lidt fjollet at informere om samme emne, selvom det er til to platforme, to forskellige steder.
    Desuden virker det irrelevant at informere om opdateringer til en app i en PM, da man burde få infoen når ens app opdateres.


Kommentér på:
GG-info: Android-app'en er her!

Annonce