{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

God dyrlæge omkring Aalborg-Frederikshavn {{forumTopicSubject}}

Vi har været hos dyrehospitalet i Frederikshavn som skulle finde ud af hvad mit marsvin fejler.
Havde havde tabt sig rigtig meget, men havde stadig appetit og samme adfærd.
Han kommer tilbage uden nogen melding om hvad det er. Får noget mærkeligt snask han skal have for at tage på.

Nu spiser han slet ikke ligemeget hvad jeg giver ham. Er rimelig træt af, at de ikke kan finde ud af hvad han fejler og ikke kan sige sig selv, at han ikke taber sig uden nogen grund.

Derfor søger jeg en dyrlæge omkring Aalborg-Frederikshavn..
Please sig i kender nogen som rent faktisk er noget værd! Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dyrlæge omkring Aalborg-Frederikshavn
  • #1   23. nov 2014 Søg på Google, der kan man se alle dyrlæge i deromkring. Det er godt nok mærkeligt at de bare sender dit marsvin hjem, når den slet ikke er i bedring smiley

  • #2   23. nov 2014 Bo på City syd i Aalborg er god til marsvin ved jeg.

  • #3   23. nov 2014 Har søgt på Google men håbede lidt på der var nogen herinde der havde erfaring med en smiley

    Jeg vil prøve at ringe til Bo så. Tak!


  • #4   24. nov 2014 Alt hvad jeg har hørt og selv oplevet med frederikshavn dyrehospital er at dem skal man holde sig langt væk fra. Jeg bruger selv lendum dyreklinik til mine hunde/kat og heste, har endnu ikke været der med mine kaniner. Men kan sige så meget om dem at de går virkelig meget op i at finde roden til problemet frem for at symptom behandle. Og de henviser øjeblikkeligt til aalborg dyrehospital / city syd hvis de ikke selv er kvalificeret til problemet.

    Du kan altid prøve at give dem et kald, så kan de hurtig svare dig på om det er noget de kan undersøge eller om du skal videre


  • #5   24. nov 2014 Ja forstår simpelthen heller ikke hvordan man kan give os en midlertidig løsning smiley

    Mange tak for hjælpen!


Kommentér på:
God dyrlæge omkring Aalborg-Frederikshavn

Annonce