{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg skal måske til at have min kanin nummer 2. Han er en hermelin. I forvejen har eg en dværgvædder hun. Nu er mit spørgsmål hvor meget alm foderblanding jeg skal give dem? Bare for at være sikker på at jeg ikke giver min diva for meget/lidt ville det være rart at vide der også smiley indtil videre for hun 75g om dagen.

OBS: selvfølgelig kommer de i hver deres bur! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder?
  • #2   18. nov 2014 For det første fordi hun ikke gider spise dem og så sælger de ikke bare piller her hvor jeg bor smiley læste på en hjemmeside at dv'er skal have 75g om dagen smiley

  • #5   18. nov 2014 Afhængig af hvad for noget gnaverblanding det er, er 75g meget - der er jo også forskel på foderet, så 75g af den ene slags kan være passende, mens det af en anden slags kan være enormt fedende.

    Kaninpiller er ikke umulige at få fat på, slet ikke hvis man gider gøre lidt for det smiley Man kan jo også få det tilsendt.

    De skal have en brøkdel pillefoder og resten skal være af godt sundt hø.

    Det andet svarer til at sige at dine forældre også giver dig McDonalds dagligt hvis du bare sætter dig ned og kigger på din broccoli og nægter at spise det smiley


  • #6   18. nov 2014 Ok tak men hvor meget skal hermelin drengen så have??
    Jeg elsker broccoli så det er intet problem smiley


Kommentér på:
Foder?

Annonce